Elin ٩(●̮̮̃•̃)۶

:(

Publicerad 2011-02-24 10:04:59 i Allmänt

En grej som jag skrev för ett tag sen, när allt fortfarande var bra. 


Jag är rädd. Rädd för att förlora dig. Rädd för att jag känner att jag blivit för beroende av dig. Du har fått mig att känna en sådan kärlek som gör mig rädd. Jag skulle kunna göra vad som helst för dig, och det känns läskigt när man tänker på det.  Bara tanken på att jag någon gång skulle förlora dig får mig att vilja lägga mig under mitt täcke och aldrig mer komma fram. Jag är rädd att ett slut tillsammans med dig skulle få mig att bryta ihop totalt, att jag skulle falla ner i mörkret. Du har fått mig att känna alla de där känslorna jag inte trodde fanns inom mig. Du har fått mig att öppna mig själv. Jag hade lovat mig själv att aldrig släppa in någon så tätt inpå mig själv, men du kom och hittade din väg in till mitt hjärta. Jag känner inte igen mig själv sen du kom in i mitt liv, jag är inte riktigt samma person, jag känner mycket mer nu än vad jag någonsin har gjort förr. Jag är ledsen mycket oftare, för att jag har kontakt med mina känslor, men också helt ofattbart mycket gladare sen jag träffade dig. Men framför allt är jag rädd, rädd för att älska dig för mycket, rädd för att inte räcka till, rädd för att såra dig. Men min största rädsla är att jag skulle förlora dig.


Fan



Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela