Elin ٩(●̮̮̃•̃)۶

ångest

Publicerad 2011-02-08 20:33:05 i Allmänt

jag fattar inte vad det är för fel med mig. Eller på mig om man så gärna vill.

jag skiter i fall folk tycker jag är cp som skriver det här, men det är min blogg, ni som inte vill lyssna kan ju dra då, er vill jag ändå int eha något med.

Jag kan vara hur jävla glad som helst, och må kanon, sen på typ fem minuter blir det helt tvärtom och jag känner attjag skiter i om jag lever eller dör, mest av allt vill jag lägga mig under täcket, och lyssna på någon som sjunger.

Ändå vet jag nästan aldrig varför humöret ändras så extremt. Visst ibland kan jag veta, men det är oftast små saker som fan inte spelar någon roll egentligen, men kan ju ändå inte hjälpa det eller göra något för att stoppa humöret. Jag vet att jag borde gå till någon och prata, men jag bli alltid så jävla feg, får panik och skiter i allt sen när det närmar sig. har provat några gånger, men inte riktigt gett det en chans.

förr hade jag massa folk att prata med, nu inte en enda jävel.-

jag är trött på att vara ensam med det här, fast att jag vet att jag ändå hatar att prata med folk.


jag vet inte vad jag vill, det enda jag vet är att jag fan inte kan ha det såhär längre iallafall..

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela