Elin ٩(●̮̮̃•̃)۶

25/2-2011

Publicerad 2011-02-25 17:34:11 i Allmänt

idag känns det bra, det är en bra dag!

Började dagen med att malin kom och hämtade mig, vi åkte en snabbis till gnosjö på hemligt uppdrag :) hehe. Sen vidare till lager 157 :) tröst shopping är den bästa medicinen :D Köpte två par jeans, två tröjor, en till tröja, en pippi-tröja, en bok, ett halsband, röda converse ja, det var nog allt :) kuuuul :D Ville ha en henri lloyd tröja med, men deet fanns inte riktigt den som jag hade tänkt mig, så funderar på att klicka hem en från internet. Svårt med storlek bara, vill helst köpa de i en affär ju :(

Iallafall, sen stannade vi i gislaved och fixade böcker till skolan, och köpte även smink till mig :) hehe.

Sen hem, och nu har jag visat alla kläder här hemma, blev bra så var lite chockad :) vågar väl inte säga annat till mig i det här tillståndet. haha.

Nu leker clara på mitt rum, söte! Vi har precis fått panik och slängt ut alla mina kläder jag hade i fem stoooora väskor inne på mitt rum som jag tog hem från andra stället igår. Så vi kastade ut allt i ett hörn så haer jag bett clara leta efter lite speciella saker där i :D hahah. Hon var ändå glad! Sen har hon hittat saker hon gillade och provat dom, tyvärr är dom lite för stora för henne. ;) hahah. Nu lyssnar på vi hennes skiva på högsta nivå och har precis dansat så fult vi kan :D gulle!

Snart ska jag hoppa i mina nya kläder (eller blir de min onepiece? ;) ) och åka hem till världens bästa elin :D Vi ska äta mat, kolla film, snacka skit och ha det jävligt bra :D hon ska även få julklapp av mig :D tihi! Två månader för sent är inte så farligt :D

Imorgon ska mamma och jag till halmstad och städa klart lägenheten! Sjukt att för en vecka sen var jag lycklig ch skulle flytta hem alla mina saker, så snabbt allt hinner ändras på mindre än en vecka :S Läskigt. Eller ja, nu känns det mest surt att jag hann flytta allt, men ja, sånt är livet. Får be pappa hjälpa mig flytta allt hem någon dag :P

Mamma har även lovat att gå på stan med mig imorgon :D bara hon ochjag, mys :D och hon hade inga penagr så hon ska bara kolla kläder med mig :D kan inte bli bättre :D

Ikväll blir det väl jobbigt igen säkert, när det är dags att sova, Men just nu känns det faktiskt bra :D


puss och smisk


Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela