Elin ٩(●̮̮̃•̃)۶

15/1-2011

Publicerad 2011-02-15 20:27:06 i Allmänt

Ojoj, nu var det längesen jag skrev ett vettigt inlägg :P

det låter väl kärt och töntigt, men när jag väl har tid att sitta vid datan, på kvällarna, så umgås jag hellre med joacim än att sitta här och uggla. Men men. Ska försöka sammanfatta lite.

För två veckor sen var jag, Clara och pappa och badade på måndagen :) I borås :) det var mysigt! På kvällen fick jag feber, jag som aldrig har det annars! Så joacim fick varma mig, och vara mysig.

I tisdags skulle jag jobba, men blev en sjuk dag hemma istället. Joacim kom hem på frukost rasten och gav mig alvedon och kramades lite. hehe. Sen skulle jag besikta bil-skiten, så hämtade clara på skolan så pkte vi och fixade de. Handlade fika på vägen hem och sen satt vi i soffan med täcken på oss och fikade och kollade Wild kids :) skit mysigt :D Sen lämnade vi Clara hemma hos mamma, och min bil hemma hos pappa så åkt jag och joacim hem igen. Så det var det sista jag såg av den lilla bilen. Har ju ny fin ford puma nu :D

På onsdagen var jag och moa i ullared, hennes julklapp av mig. Var skitkul, lite folk och allt :) köpte massa saker till huset mest, och lite krafs som alltid. hehe.

Tordag och fredag var det skola. KOmmer inte ihåg något av det faktiskt, men det var nog roligt.
På fredagkvällen klippte malin mig och färgade mitt hår, samtiditg som vi drack vin, öl och smirnoff :D naajs :) snackade massa skit. :) tihihi.

På lördagen hände inte för mkt, vi käkade på bambu med joacims kompisar, sen var vi själva hemma på kvällen och myste. Söndagen så kom mamma, moa och clara hit och vi fikade och jag visade huset :D sen åkte dom hem och vi var  i garaget och byggde, jag är så bra påa tt isolera och plasta :D

Måndag skola igen, Saga ocg Melle var med :) mysl. Så vi hade lite pjamasparty på vkällen :D hahha.

Tisdag äventyrs bad med S, M och Malin.

Onsdag skola hela dagen. Sen hem och fixa mig, tända ljus och mysa, för sen kom joacim till hlamstad :D Vi firade ju ett och ett halvt år tillsammans :D så vi hade det trevligt och så :D

Torsdag, skola på förmiddagen, sen heeeem.
 
Fredag: Sånggrej i förskoleklassen. Det gick bra :D jag ocgh malin lärde dem nya sånger och sådant :)
PÅ kvällen blev det skit, jag åkte hem till mamma. Sen kom joacim och ja, det blev bra.

Lördag var vi i garaget, körde in ved, och fixade heeeela dagen. På kvällen gjorde vi god mat och myste, var helt slut.

Söndag garaget i början, sen till hp och fira carro som fyllt år :)

Måndag: Jobb hela dagen hos joacims jobb :) Sen hem, stressa och fixa mat, för sen kom carro och åt med oss :) trevligt :D sen kollade vi film och så :)

Tisdag: Jobb hela dagen med. 7,00-19.30 :O herregud. det ä länge för att vara mig :P NU har jag slängt ihop en kladdkaka och väntar på att j ska komma hem.

Imrogon blir det skola, sen kommer mamma och clara ner till hlamstad och sover över :) sen ska vi bada på torsdag :) fredag blir de jobb igen, pengar :)

Sååå, i helgen flyttar jag hem från halmstad, skönt som fan:D kul att ta med alla möbler hem till joacim med ju :) rikgti skönt ska de bli :) lite ångest över min lägenget, men det blir bra!

Och ny bil har jag ju med :) min röda lilla racer puma:D


Igår var det exakt två år serdan joacim var hemma hos mig för första gången. Fan vad jag var rädd då, och ointresserad. Det kunde man intr tro :P

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela