Elin ٩(●̮̮̃•̃)۶

Nu jävlar

Publicerad 2011-08-25 19:56:44 i Allmänt

Nu får det fan vara dags! Jag är en dum jävel som går omkring alla dagar i veckan och mår dåligt på grund av mig själv. Alltså på grund av saker som jag själv kan ändra på! Jag är trött på att alltid vara trött, på att ha ont i huvudet, på att vara nervös för att mina organ går sönder, på att känna mig dålig när jag hoppar över sprutorna.

Har tid hos läkaren den 6 september nu, då fan ska jag säga allt jag vill säga, nu är det dags att få ett slut på den här skiten. Ja, jag kommer kanske ha en dosa på mig, men det är väl för helvete inte hela jävla världen. Vad är bäst, att ha en dosa på magen eller leva 20 år längre? Jag måste göra det, om inte för mig själv så för alla runt omkring mig, som bryr sig om mig, och som vill ha mig kvar i livet. 

Nästa gång du ser mig, säg till mig - NU FAN ÄR DET DAGS ATT DU TAR TAG I DITT LIV DITT LATA HELVETE!


Tack på förhand :)

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-08-25 20:11:15

kommer inte få träffa dig på en evighet så jag skriver här!

Elin, ditt pucko! Jag hatar att du inte tar hand om dig. Du tar hand om alla andra men du glömmer dig själv! Om jag ska ha någon syster kvar så är det bäst du tar tag i ditt liv. Vem ska annars lära mina barn svordommar, bus och

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-08-25 20:13:50

lära dem äta oboy med mer oboy än mjölk? Eller gå och meta med dom? Eller tänk på mig!! Vem ska jag kunna prata med om allt? vem skulle jag prata med när jag har panik över min familj? Eller ja, vad som helst. om du dör, då dör en bit av mig!! JAG ÄLSKAR DIG! och jag vill ha dig kvar. om jag så ska anställa någon som sticker sprutorna i dig!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela