Elin ٩(●̮̮̃•̃)۶

2 år av kärlek

Publicerad 2011-08-14 12:53:34 i Allmänt

Du är fortfarande den som får mig att må allra bäst, du är den som bryr dig om mig, som vill mitt bästa, och som gör allting för att jag ska ha det bra. Du får mig fortfarande att  bli alldeles pirrig ibland, och jag kan fortfarande bli nervös i ditt sällskap. Det räcker med att du åker iväg några timmar så saknar jag dig så fort du har åkt, och längtar tills vi ses igen. Jag älskar dig lika mycket när du är helt nyvaken, med bara mjukisbyxor på dig, och håret åt alla håll sittandes inne vid tvn som när du är fixad i håret, nyrakad och har på dig dina snyggaste kläder. Det spelar ingen roll vad du har på dig eller hur du ser ut så tycker jag om dig lika mycket ändå. Jag vet vilken tur jag har som har dig i mitt liv, vilken tur att du vill ha just mig. Jag har sagt det förr, men jag trodde faktiskt inte att man skulle kunna älska någon så mycket som jag älskar dig, och jag trodde verkligen inte att man kunde vara lika kär efter två år tillsammans. Men det är jag. Jag längtar tills jag börjar jobba, så att vi får ett riktigt liv tillsammans, så jag kan hjälpa till att betala och göra allting ännu bättre. Jag älskar att höra dig andas på natten, att lägga mig närmre dig när jag fryser så att du får värma mig. Du är så mysig när du pussar på mig mitt i natten när jag sover, det är det bästa sättet att vakna på. Jag ska göra allt vad jag kan för att du ska må bra, för att du skall få det så bra som möjligt. Glöm aldrig bort att du är världens bästa, och att jag är din så länge du vill ha mig!
Den 9 Augusti firade vi två år tillsammans, och jag hoppas på många fler.

Jag älskar dig idag, imorgon och för alltid <3

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela