Elin ٩(●̮̮̃•̃)۶

14/8-2011

Publicerad 2011-08-14 12:45:08 i Allmänt

Jaha, ännu en sommar har gått förbi, och jag har som vanligt varit totalt  värdelös på att skriva här :P En snabb genomgång om vad som hänt i sommar.

Joacims pappa var och hälsade på från NOrge i en vecka, vio grillade, åkte runt och hälsade på folk, träffade j´s farmor och farfar för försrta gången, drack gott. spelade spel och hade det bra. En skön vecka!

Sen har vi varit hemma och fixat massa, typ bara haft det tråkigt någraq dagar :P eller ja, jag hade det tråkigt när joacim fixade i garaget och så. Jaf hjälpte till lite.

Sen var vi hos hans mamma i halmstad i stugan, det var mys. Vi åt på steakhouse, fiskade krabbor, åkte till godis på landet, shoppade och hade det bara jävligt bra :D spelade minigolf med ju :)

Sen var vi ich tältade med hela stora familjen på gullbranna. Där blev det sol och bad, minigolf, glass, shopping, godis ohc mat på stormkök, trevligt värre! :)

Sen har jag clara joacim och pappa varit i göteborg ovh sovit på hotell! Liseberg var det :) det var kul!

Sen har jagf ju även hunnit med att jobba en vecka nu, det går bra, på fritids :)

JOacim har fyllt år, han fick en tavla jag pärlat på oss två, ett halsband och ett armband det stod elin och joacim på, och en övernattning på hotell, fast det hatr vi inte åkt på än :) Mamma har öven hon fyllt år, hon fick en kattunge, Bengt, och en tavla jag gjort :)

Vi har äöven varit hos Elin och emil en kväll och lagat mat, sen klockan tolv var det premiär av harry potter filmen, så då åkte vi till jkpg! filmen slutade halv tre, så var hemma runt fyra :) haha, sov gott sen! :P

Grill hos moa ochj viktor har det med blivit!

Den susta veckan nu har vi fiskar kräftor hos pappa, nu har vi nog fått typ 70 stycken,så nu orkar vi inte mer :P

Världens bästa Clara har med fyllt år ju! Av mig fick hon en ommålning av sitt rum, så det gjorde jag i fredags, blev riktigt bra ! hon fick tre vita väggar och en grå, så fixade vi och kastade massa gammal skit! :) Idag har hon kalas, så jag är hemma och är lektant! :P

Imrogon är det jobb igen, hela måpndag, tisadg och fredag. Onsdag är det clara dag, då ska jag leka med henne, och när j slutar jobbet ska vi åka och bowla alla tre och sen käka :) torsdag blir det en sväng till sjukhuset, det blir nog bra!

Nu är det dags för mitt huvud att vila snart, det håller på att döda mig!

Men som sagt, trots pissigt väder så hagr det varit en bra sommar med min älskade joacim.


puss!


p.s potatisen har kommit upp nu :)




ett kort på mig och mitt hjärta Lovis från tältet på campingen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela