Elin ٩(●̮̮̃•̃)۶

1/9-2010

Publicerad 2010-09-01 17:11:03 i Allmänt

Glömmer ibland bort att skriva här, så nu har det gått några dagar sen sist.

I fredags när jag hade längtat lite efter att sova själv ringde Joacim och frågade om jag kunde hämta honom i Värnamo på natten, sov typ så ville inte. Sen skulle han ringa taxi, men sen ringde han tillbaka och så pratade vi lite, sen så åkte jag iallafall. Var rätt skönt att köra bil ändå, ingen annan ute typ och skönt väder och mörkt, så gick rätt fort. Åkte hem till mig och sov båda två sen.

Lördag: Var iväg med Malin på förmiddagen, vi fikade och hade det mysigt :) Sen hem och väcka Joacim. Vi kollade lite film och sen åkte vi hem till honom för att hämta Benny och Bettan :) Hans syster kom även förbi en sväng för nu har hon flyttat till Stockholm och kommer inte hem förän till jul typ. :O
Sen åkte vi hem till mig igen, och så duschade vi och fixade oss lite inför kvällen. Sen kom Moa och Vicke, och lilla Sixten, så hade vi kräftskiva hela familjen. Riktigt trevligt faktiskt :) hihi. Var även iväg och tog massa fina kort med skrutten :)

Söndag: Vaknade och myste lite :) Sen var vi hos pappa och högg ved. haha. Bonnigt värre :) Men det var r'tt kul trots allt. Sen hem till mig, duscha och fixa, sen packade jag och åkte hem till honom. Kollade film och lagade god mat:D Sen sova.

Måndag: tillbaka till verkligheten i halmstad, lamt. Kursintroduktion som gjorde att man ville gå hem och ta livet av sig direkt, verkade skit svårt :( men men, får väl gå det med. Sen hem och så lagade vi god mat, och kollade fångarna på fortet. Fick för oss att panik åka till maxi på kvällen och shoppa onödiga saker trots att båda var panka, så det gjorde vi ju såklart. HAHA.

Tisdag: Skola HELA dagen. 7 timmar och vi åkte inte hem :O Är helt chockade över oss själva, visst är vi bra?
Sen på kvällen kollade vi tv och åt mat och lite tjafs :) Trevlig kväll med min bästaste bästa vän! :)

Onsdag: Ledig :) Sjukt skönt. Sov till typ tolv :) hah. sen kom Malin över på frulle :) Sen var vi på maxi och köpte potatis som vi ska käka ikväll :P Sen har vi suttit i min lägenhet och snackat massa och bara haft det bra :D Gjorde även politiktest på internet, jävligt svåra ord som Malin och jag inte kunde. vad fasen är a-kassa, taxeringsvärde, finanskris, kärnkraft, FRA-någonting, bensinskatt? Inte konstigt att man inte kna rösta, när man inte ens förstår frågorna. .  :) jaja, får väl leva vidare som trög då, jag överlever nog :) mihihi.

Jonatan, har du kommit hela vägen ner hit? duktigt av dig isf, ska försöka att inte skriva så tråkigt. ;)


Idag känns faktiskt livet rätt bra, med pjamasbrallor, malins nya snus med granatäpplesmak, plommon i min lilla fruktskål, fångarna på fortet på tv sen, malins goda vin, och en dag ledig imorgon också :)

Nu ska jag laga mat till min underbara vän :)




Förresten, så äcklar du mig som in i helvete,vet ingens om är så äcklig som dig. Jag vill döda dig, men har lovat att inte göra det, för jag älskar min vän !


Dagens citat av malin : åh, det tjänar ju ingenting till att gå runt och hata utlänningar i den här världen.

Kommentarer

Postat av: JL

Publicerad 2010-09-02 02:35:34

Nu har ja läst.:!

Postat av: JL

Publicerad 2010-09-02 08:42:11

Lätt..!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela