Elin ٩(●̮̮̃•̃)۶

8/9-2010

Publicerad 2010-09-08 23:51:21 i Allmänt

Jaha, den här veckan är snart slut, har inte hunnit med allt för mycket sen sist :) haha.

Igår var det som sagt skola 9-12, rätt onödigt om jag får säga det själv. men men. Sen hem, ligga i Malins soffa och kolla en ängels tålamod, och jag lagade smarrig mat :) Sen hem till mig och ligga i min soffa och snacka skit. haha. Sen blev det att vi gick ut och gick en runda, och sen hem till mig igen och kolla ännu mer tv och sen idol :) Sen vid ett fick vi för oss att plugga. eller ja, panik.plugg helt enkelt. haha. Satt uppe till fyra :P Då hade jag hunnit somna en halvtimma där i slutet medan Malin försökte prata med mig :P hahah.

Idag sov vi hyfsat länge, sen frukost, skolan och hämtade ut ett gammalt arbete, bra där. Sen plugg tro det eller ej. Fick gjort allt vi skulle, fan vad skönt :D Sen stekte vi köttbullar och gjorde mos, gott som fan. Sen hann vi med lite snack, idol, en sväng på maxi och sen kungarna av tylösand. haha. Fy fan säger jag bara :P Nu har hon precis gått hem och jag är trött som as. Joacim ska snart ringa :)

Usch, jag blir så trött på att jag alltid skall finnas där för alla människor, när det känns som att ingen någonsin finns där för mig. Jag orkar väl inte heller alltid lyssna, men man gör det ändå för att man älskar varandra och ställer upp. Så nu tänker ja sluta bry mig om de som ändå bara kommer till mig när dom har problem. så det så.

Imorgon är det skola, 14.30-16.00, haha, lönt :P Sen hem-hem :)
9 dessutom, så 1 år och 1 månad :)

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela