Elin ٩(●̮̮̃•̃)۶

6/9-2010

Publicerad 2010-09-06 22:43:42 i Allmänt

Malin är kär i en bankdirektör och jag känner mig ganska så glad trots allt :)

I fredags var det ju skola, vi överlevde en timma, sen pallade vi inte mer och åkte hem.skäll på mig om ni vill, men det finns inga ord för hur jobbig jag tycker skolan är.
Vi pluggade lite i lägenheterna istället, sen packade och åkte hem. Jag åkte hem och packade om lite, träffade Clara, och sen åkte jag hem till Joacim. Han var lite krasslig så vi åt mat, och sen kollade vi film halva kvällen och natten, och så blev han lite piggare :) Sen mysa och sova :)

Lördag: Gick upp rätt tidigt och åkte till Liseberg med Tom och hans kusin. Dagen gick fort, och det var rätt mkt folk, men vi hann ändå åka de flesta roliga. Hade varit lite kul med en tjej med kanske som kunde åka karuseller med mig när killarna ville spela på sina töntiga saker, haha. Men jag överlevde :) Sen mysa i bilen på väg hem och sen hem till Joacim och sova, så skönt.

Söndag: Sov länge, sen hem till mig och jag målade huset när j var hos pappa och högg ved. Sen duschade vi och åkte och handlade lite mat. Sen hem så städade jag lite när j gjorde mat, sen badade vi katterna och sen hade vi familjemys i soffan alla fyra :) haha. Kollade Robin Hood, var bra faktiskt :) skolångest på kvällen, då är det bra att ha världens bästa pojkvän.

Måndag: Skola, fy fasen. Men gick bra idag :) Sen hem och laga mat till malin :) sen var vi ute och gick i en och en halv timma, stannade och gungade på en mysig gunga med ju :) Sen har Malin legat i min soffa i typ tre timmar så har vi snackat med massa och kollat på tjockisar på tv :D haha. alltid lika kul :D Nu gick hon hem, så nu r det ensamt. Tur att jag har min Elin på msn :)

Imorgon är det skola 9-12, sen vet i fasen vad som händer, det märker vi :)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela