Elin ٩(●̮̮̃•̃)۶

2/9-2010

Publicerad 2010-09-02 22:51:47 i Allmänt

Idag har det hänt ganska mycket fast ändå inte :P

Sov länge, sen gick malin och jag och köpte nybakade frallor på östras bröd :) Trevligt :) Hem och åt frulle, sen skulle vi ner till Malin för att plugga. haha, Lycka till. Satt i fem minuter, och jag höll på att bryta ihop, så blev inget pliugg idag heller. Bestämde oss istället för att dra till Ljungby för att fixa en bok på biblioteket där. Sagt och gjort. Jag orkade inte byta om, så åkte i pjamasbrallor och bara linn eoch en tjocktröja, ingen bh heller, det behöver man inte. hahah. Så blev en bilfärd med hög musik och sjöng med som bara den :) haha. Stannade och tankade, dom glodde lite på pjamasen :) men men. Sen biblioteket, fixat snabbt. Jag rå¨kade gå in på en toalett som visst var upptagen, men låser man inte får man skylla sig själv :P haha.

Sen till maxi och köpte dricka, godis och så skulle vi köpa snus, men dom hade såklart ite de vi ville ha. Så fick bli en sväng in till seven eleven med, dom kan man allt lita på :) Sen lika rolig bilfärd hem igen :)

Då gick vi hem tilloss själva och duschade och så :P haha. Sen lagade Malin pannkakor till mig :D Kollade en ängels tålamod och snackade skit. Sen hade vi lite tråkigt så då tog vi bilen och åkte på värsta långrundan och kollade fina hus och massa, väldigt trevligt. Sen hem till oss själva och nu har jag suttit här i typ en timma. Funderar på att gå och lägga mig.

Imorgon är det skola hela dagen, snälla låt mig slippa.

Sen hem till joacim, saknar honom som fan :(

jag skulle kunna göra vad som helst för att få slippa skolan, hatar verklien att gå dit, de är de värsta jag vet. men vet ändå att jag vill jobba med barn, så de är ju de yrket jag vill ha, vill bara spy på skolskiten. fan.
men men, ett och ett halvt år kvar, för försöka stå ut.

Puss och godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela