Elin ٩(●̮̮̃•̃)۶

26/9-2010

Publicerad 2010-09-26 18:56:57 i Allmänt

Mm, jag är sur. och inte ett skit på att skriva blogg, men känner att jag ska göra det ändå, lugna ner mig lite.

I ondags då så kom joacim hit efter att jag skrivit i bloggen. Med sig hade han Benny, som numera bor här hemma. Iallafall ett tag,får se hur det blir med det där. Iallafall, vi spelade monopol på kvällen, fan vad kul det är :) kollade lite idol och så med mammi, sen sova.

Torsdag: Var på praktiken som vanligt, det gick bra. Sen hem till j. Lagade mat till honom, och sen myste vi i soffan med Bettan/Börja/Fritz/Katten-som-kallades-Det. Sen gick vi och la oss halv tio :) haha. Då hade jag halvsovit i soffan några timmar dessutom :P

Fredag: Började dagen med den kallaste duschen i världshistorien! J´s panna har gått söndert och det var därför iskallt, på allvar. Menmen. Sen praktik, kort dag, skönt. Sen hem och spela lite monopol och gosade med claris :) Sen kom joacim, var här någon timme innan han drig vidare på klassfest i malmö. Somnade tidigt, kände mig lite halvsjuk även denna dag.

Lördag: Vaknade klockan tolv och tivngade mig då att gå upp. Hade sovit 14 timmar då så kändes som de va dags. Feber och halsont så jag knappt kunde svälja, härligt. Moa skrev och frågade om jag kunde komma och kolla när dom privade kläder, okej tänte jag. Åkte dit direkt och låg i deras säng och tyckte synd om mig själv medan hon provade. Sen spelade vi monopol med vicke och hade det mysigt. Sen åka och handla,, hämta mitt täcke och data då jag bestämt mig för att likagärna sova över :) Sen lagade vi mat, kollade tv, åt godis och hade det bra :)

Söndag: Gick upp vid tio typ, åt frukost. Sen började vi baka bulllar. eller vi och vi. Moa bakade, jag kollade på :P pappa coh clara kom förbi en sväng, kul :) Vid tre eller någpot åkte jag hem, varit där mer än ett dygn. Sen dess har jag städat mitt rum och nedervåningen, och kollat lite film, duschat mm. V äntar på att j ska höra av sig att han är på väg hem.


Jag är fruktansvärt sur. eller ja, på dåligt humör. Jag hatar allt och alla just nu. KAn inte världen bara försvinna? Jag orkar fan inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela