Elin ٩(●̮̮̃•̃)۶

22/9-2010

Publicerad 2010-09-22 18:31:23 i Allmänt

Jaha, snart är även den här veckan över, eller ja, två dagar kvar på praktiken och sen heeelg :) känns bra!

I fredags var som sagt joacim här, vi käkade god mat med familjen, och sen myste vi hela kvällen. Välbehövligt efter en veckas praktik.

Lördag: Vaknade med mitt hjärta och kollade sen lite film :) Sen gjorde vi väl inte så mycket mer än att gosa lite, sen hem till honom och fixa lite. Efter en stund kom Malin och vi började fixa oss tillsammans, alltid lika trevligt :D tihi. Sen drog vi in till centrum. hahaha. Förfest och lite så, rätt kul trots allt. Sen jhämtade pappa oss och körde oss till Sigges :) najs :) Björn var snygg, somalltid, och jag hade kul som fan :) Joacim och jag sov hemma hos mig :)

Söndag: Upp tidigt och åka till pappa och äta tårta då han fyllde år i lördags :) Sen hem igen och s¨käkade vi middag med mamma och sånt. Sen åkte jag och Joacim och kollade när Clara spelade match :) trevligt, fast det regnade rätt mkt :P Sen hemoch då hade mamma ME&i party :P Så massa folk här :P Umgicks lite, sen åkte vi hem till j :) vi städade hela huset, och tände i pannan och diskade och hade oss, skitfint blev det :) Sen kollade vi säkert film :) hahah.

Måndag: Vfu igen, härligt. :) Fast mådde inte bra alls, ont i huvudet hela dagen och kände mig hängig. Menmen. Blev hem en snabbis för att sedan åka vidare till j. Jag fixade och lagade mat när han lagade sin bil. Skitgott blev det, lite duktig är jag allt :P Sen sov jag i hans knä när han kollade tv. Kände mig sjuk. Feber med trro jag.

Tisdag: Efter en risig natt och tung morgon klände jag att praktiken inte vasr n¨ågot för mig just den dagen, så blev att stanna hemma. Jag låg i soffan heeeeeela dagen med täcke, kudde, vetekudde, raggsockar, tjocktröja och två mysiga kattungar :) Joacim kom hem och kollade till mig några ggr :) Sen efter han sluata satt han oc klappade mig i håret och var mysig. Malin var även förvi en sväng förresten. lite snack där ja :) Sen sov j och jag kände mig lite bättre så stack till affärem och hadnlade lite mat som jag lagade, väckte han med färdiglagad mat :) tihihi. Sen sov jag i hans knä igen när han kollade film  :P

Onsdag: Blev praktik idag trots att huvudet inte rikigt ville, men det gick bra ändå :) u har jag varit hemma några timmar, tre faktiskt. Och j är på väg, mamma lagar mat och jag sitter lite vid datan, kan det bli bättre?


Förresten, Bettan är en kille, och heter numera Börje :) Men kommer nog fortsätta kalla henne för Bettan, det känns mer rätt :) haha. Och mamma ska adoptera Benny tills han blir normal och slutar skita överallt och börja tvätta sig själv :P Så han får bo hos mormor ;)


pussochsmisk


jagsaknarminelin :(

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela