Elin ٩(●̮̮̃•̃)۶

17/9-2010

Publicerad 2010-09-17 17:27:35 i Allmänt

Veckorna går fort när man har praktik :)

I måndags kväll blev det ändå att jag åkte till joacim :) haha. såklart :) film och mys.

Tisdag, lång dag på praktiken, men detvar kul :) sen hem, vänta på joacim och sen åkte vi ut i skogen och plockade svamp :D haha. Okej, sen hittade vi inte en enda, men det hör ju inte hit ;) Sen hem, käka hemmagjord pizza som mamma vet att jag älskar :) tihi. Sen kollade vi film och jag somnade såklart :P

Onsdag. Jag är dålig, jag vet. Men har inga minnen av denna dagen :P trots att det var i förrgår :O Eller jo nu vet jag :) Åkte hem till joacim egfter vfun :) Stannade till hos m och v på vägen :) sen hos joacim körde vi in ved, sen handlade jag och så lagade vi mex middag :D fy fan vad gottigt :) hihih.

Torsdag: Var hemma en stund, sen åkte jag till joacim framåt sju kanske. Malin kom inom en sväng och vi snackade lite skit och åt god mat som mamma gjort :) heheh. Hos joacim kollade vi film och en ängels tålamod:)

Idag var det kort dag på praktiken, rätt skönt. sen har jag legat i min säng och varit halvdöd :P nu är joacim på väg, blir mys ikväll och jag ska iallafall kolla idol :) mamma ska ha kompis här så god mat bli det med :)

Ingen lust alls till att skriva idag, så det får bli ett kort inlägg. sådetså.


tänk om allting bara kunde få vara bra

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela