Elin ٩(●̮̮̃•̃)۶

13/9-2010

Publicerad 2010-09-13 19:47:28 i Allmänt

Heeeelt sjukt vad jag är trött :O

I fredags åkte jag som sagt hem till joacim efter jag skrivit här, sen hann jag typ bara gosa med kissarna och hänga lite tvätt sen kom han hem efter jobbet. Vi hann med att mysa en stund,och sen åkte vi till hp på kalas för casper, nice. Sen körde joacim mig hem till ida där elin och becka var :D Vi spelade ett sjukt roligt spel, jag vann, såklart :) hehe. Sen snackade vi skit, slkrattade, kissade tillsammans och sen åkte vi på bilrunda och käkade på bk :D hihhi! sen körde becka och elin hem mig till joacim, så då hängde dom med in och blev kvar en timma lite drygt, riktigt trevligt :D Sen halvkollade jag på idol på internet, och sen ringde joacim så då åkte jag och hämtade han och hans kompis i reftele. sen sova.

Sov länge i lördags, sen vet i fan vad vi gjorde. Just fan, jag städade och hade mig och joacm låg i soffan, som vanligt. . . :P Nä, men sen var vi och fixade med hans bil och lite, sen åkte jag pch hämtade malin :D sen duschade jag och vi lagade mysig mat och sånt, sen började vi dricka och fixa oss och var halvnakna i joacims hus när han kom hem. haha. det var kul :P sen körde han oss till förfesten :) riiiiiktigt kul var det :D fy fan. hahaha. Bussen dit var med skitrolig :D Sen Scotts :D Såg itne ens scotts, men jag hade kul som fan :D Malin lämnade mig mitt i allting så letade efter henne :P haha. Tur jag hade freddie :) den enda jag umgicks med hela kvällen typ :D Sen ligga i en bagage på vägen hem och sen sova hos j :)

Sov länge i söndags med, sen gjorde j mat till mg och mathias.:P sen kollade vi film alla tre, sen åkte han hem och då kollade vi lite mer film och sen sov. Seeeeen åpkte vi hem till mig, tog upp kräftburarna som legat i typ tre veckor :P fisken hade ruttnat som fan :P riktigt äckligt faktiskt :p sen hem, kolla film, och mysa.

Idag var det första dagen på praktiken, känns riktigt bra :D Bara att man blir helt slut :P haha. menmen, det är smällar man får ta :P

Inatt blir det nog en natt ensam, känns lite skönt det med faktiskt. så kan det bli ibland.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela