Elin ٩(●̮̮̃•̃)۶

10/9-2010

Publicerad 2010-09-10 12:41:59 i Allmänt

Helg :) det tycker vi om :) Och den ska spenderas med de absolut bästa i mitt liv :D

Igår var det som sagt skola halv tre till fyra, det gick bra. Först var vi på stan en sväng, det är alltid lika kul :) hihi. Fixade födelsedagspresent till Vicke :) Sen direkt efter skolan åkte vi hem. Jag åkte direkt till Joacim, hann städa lite snabbt sen kom Becka :D Vi åkte och kollade Malins match, trevligt! Sen käkade vi gott och kollade film, först the last song och sen torkel i knipa :D haha. så kul :) snackade en massa och hade det bara jävligt bra :D sen kom skrutten hem :) när becka hade åkt kollade vi lite ängels tålamod, sen sov vi. :)

Idag var det nån vfu-skit i gislaved, så lamt och tråkigt. gav mig verkligen ingenting. men men, fick ju iallafall träffa malin :D hihi. Nu är jag hemma-hemma, men ska åka mot joacim vilken sekund som helst :) Sen blir det Hp och fira Casper som fyller år idag :)grattis :) Även grattis till marica som fyller 18 idag :) Sen ska jag bara vara där en stund för sen blir det mys med mina flickor :D Elin becka och Ida tror jag väl att det blir, har ingen bra koll som vanligt :D Elin vet jag iallafall att det blir med :D:D LÄngesen nu ju!!

Imorgon är det sigges som gäller, tillsammans med min malin :D allt annat löser sig, vet inte mkt alls nu. haha. Hör av er om ni ska dit!!! :D

Nehe, nu ska jag hem till Benny och Bettan, som fått vara ute hela dagen, hoppas dom lever :P haha.

Puss


Bjuder på en bild från i somras med Malin clara och jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela