Elin ٩(●̮̮̃•̃)۶

test

Publicerad 2010-10-26 22:32:25 i Allmänt

Allmänt test 1

Hur bor du: I hus med mamma och co, i hus med joacim eller i lägenhet själv, beror på vilken dag man frågar mig :P
Brukar du komma i tid: Förr var jag bra på det, hatar egentligen folk som kommer försent, men ja, jag är ofta sen nu för tiden.
Hur lång är du: 169
Kan du laga mat: Kan kan jag väl, frågan är väl om det blir gott :P
Vad jobbar du med/pluggar du: Lärare, men vill hellre bli massör, frisör eller annat kul.
Vad har du på dig just nu: mjukis, linne, mysig tröja
Har du någon fobi: ögonkontakt, kramar och fåglar
Hade du en bra kväll igår: Jaa, hade myskväll med j :)
Vilket är ditt senaste inköp: eh, typ mat. tråkigt nog.
Din favoritdryck på morgonen: Juice eller cola om det finns kvar sen kvällen före :D haha.
Var fick du dina senaste pengar ifrån: pappa och joacim, fick av båda idag.
Har du sovit i din egen säng inatt: Nej :)
Vad hade du sönder senast: hmm, vet faktiskt inte.
Vem snackade du med senast: malin
Varm favoritdricka: usch, tycker inte om något varmt typ. chokladmjölk isf.
Favoritdricka när du är riktigt törstig: Vatten eller cola :)
Alkoholhaltig favoritdricka: smirnoff med breezer i.
När gjorde du senast något riktigt dumt: Jag gör väl aldrig något dumt? :)
Saknar du någon just nu: Jepp
Vad ska man göra för att få dig irriterad: haha. andas fel? :P
Någon jag stör mig på: åh, herregud, var ska jag börja? :P Beatrice, Emelie, Robin bland annat.
Intressen: Fotboll, när jag har lågt blodsocker så jag orkar.
Senaste person du kramade: Joacim
Senaste person du ringde: Joacim
Senaste person som ringde dig: Joacim
Vad drack du senast: Cola
Vill du ha barn: Ja någon dag.
Längtar du till din nästa födelsedag: Nä fy fan, 21 räcker.
Har rakat dina ben någon gång: Nej, jag tycker om när det är så långt så man trillar på det :)
Är du sugen på något nu: Nope
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: Inte en enda, tack och lov
Använder du hudkräm: Yes
Attraheras du av män med skägg: Säger som malin - det är sexigt med tredagars stubb :)
Micro-pop eller poppa själv: Beror på. Själv tror jag.
Brukar du baka: Javars
Röstade du i det senaste valet: nej
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: Beror på vilken dag man frågar :P
Vilken låt lyssnade du senast på: Let it be
Har någon annan sovit i din säng inatt: Det hoppas jag inte, sov ju inte där själv ens :P
Vad tycker du är äckligt: Champinjoner, kassler, snitzel, korv, potatisgratäng, äckliga människor, flötigt hår, killar med långa naglar hur länge ska jag fortsätta? :P
Har du pengar på mobilen: Japp

Allmänt test 2

Vilken svordom använder du mest: Fan
Vilken tid är din väckarklocka inställd på: det är olika.
Var köper du dina matvaror ifrån: Maxi :)
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden: eh, egentligen varamed., för det är alltis roligasr att ha sen, men hatar just när man tar de :P
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa: kläder :)
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan: mm :)
När var senast någon stötte på dig: idag
Vad åt du till middag senast: wok :)
Kan du vissla: njae
Tittade du på tecknat när du var liten: vem gjordeinte de :P
Äger du några popband t-shirts: räknas björn rosenström så ja :P
När flög du senast: för typ fem år sen när jag var i London
Har du gråtit offentligt: Ja
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar: har två tatueringar på g :) vill pierca näsan men känns lite fjortis att göra de nu :P vill även ta fler hål i öronen men gör ju så jävla ont :P
Vad har du med dig in på bion: någon som sällskap, skulle hellre dö än att gå på bio själv 
Vad har du för väder: Kallt fast fint, fast nu är det iofs kolmörkt, men va fint innan :P
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet: Hmm, vet inte riktigt. Något på bf kanske
När sov du senast på golvet: brukar inte sova på golvet :P
Vilken är din favorit drink: Ingen aning, är jag full går det mesta ner.
Gillar du din boendesituation: Hos joacim är det bra nästan jämt, hos mamma bra ibland, i halmstad bra ibland. 
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera: brukar tänka typ 8, fast är sjukt olika.
Är dina dagar fullbokade och stressiga: Oftast inte :P
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna: Närjag var liten.
Hur gammal blir du nästa födelsedag: 22
Tror du på liv på andra planeter: Nehe du
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt: Skärp dig, finns folk somhar det fan så mkt värre.
Skulle du någonsin våga hoppa fallskärm: ja men skulle kissa ner mig av skräck innan jag vågade.
Tycker du om att krama folk: Nä fy fasen, Det läskigaste som finns typ.
Äger du en digitalkamera: Jao
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det: ja som fan
Får du dåligt samvete efter du ätit kött: nej?
Är du mörkrädd: mm
Tre saker du alltid har med dig: mobil, plånbok, insulin
Vad ska du göra efter detta testet: Sitta lite mer vid datan, prata med joacim och sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela