Elin ٩(●̮̮̃•̃)۶

Malin

Publicerad 2010-10-06 19:39:08 i Allmänt

Man kan ha många vänner, några man bara känner. Endel de kan va snälla, coola och speciella, men som de allra flesta, har jag en allra bästa, och det är du, du är min bästa vän du är min allra bästa vän.

Ingen annan är så bra som du, ingen annan är så snäll som du, ingen annan har en vän som du, som du, som du, som duuuu. Den bästa man kan få, för ett plus ett är aldrig mer än två.

Bra vänner tänker lika, och skulle aldrig svika. En hemlighet skall hållas, inte behöva kollas, så gör de allra flesta, så gör min allra bästa, och det är du, du är min bästa vän du är min allra bästa vän.

Ingen annan är så bra som du, ingen annan är så snäll som du, ingen annan har en vän som du, som du, som du, som duuuu. Den bästa man kan få, för ett plus ett är aldrig mer än två.

Ett plus ett är lika med två, ett plus ett är lika med två.

Ingen annan är så bra som du, ingen annan är så snäll som du, ingen annan har en vän som du, som du, som du, som duuuu. Den bästa man kan få, för ett plus ett är aldrig mer än två.

det bästa man kan få, för ett plus ett är aldrig mer än två.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-10-06 21:38:35

<3 det kommer alltid att vara du och jag. ingen kommer att kunna ge mig så fina minnen som du har gjort. jag älskar oss :P

-vet du vard e finns någon bra toa!! ahhaha.

och när vi vägrade äta ihop med de andra i bf så vi gick iväg å åt själva. å ingen fick byta grupp på sin ute dag men såklart vågradse du å jag om vi inte fick det så då fick vi såklart de. å kommer du ihåg när vi åkte moppe och dansade fågeldansen å folk tutade å vinkade å dansade med oss. hahaa. och när vi rymde på moppen :) å alla gånger vi bara skitit i allt å alla och låst in oss på toan i reftele för att slippa alla. å den där gången vi skolkade halva lektionen

och när vi givk ute i snön i bara sockar förbi lärarrummet bara för att reta helen

-om duser en röck prick med extremt lockigt hår som glor på dig, då vet du vem det är! hahahha. jag älskar all tid med dig!!!å det kommer alltid att vara så :) <3

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela