Elin ٩(●̮̮̃•̃)۶

idiot

Publicerad 2010-10-28 21:51:36 i Allmänt

Alla folk borde inte få bli lärare
Någon dag ska jag säga ifrån
Säg något dumt om mig hur mycket ni vill, men när ni säger något dumt om de jag älskar, då tänker jag inte hålla käften längre.

Dagen idag har både varit underbar och förjävlig, sjukt hur olika allt kan kännas.
Tack och lov att T och E finns, annars hade allt varit värre.
Underbar för att jag har Malin, förjävlig för att vi inte får vara som vi vill
Underbar för att vi äntligen fick åka hem, förjävlig för att man inte får känna som man vill
Underbar för att vi hade bra rollspel med t och e, förjävlig för att man tror så bra om folk som bara är idioter

Man kan säga hur mycket som helst att man inte bryr sig, men man bryr sig innerst inne.
Säg inte saker om de du inte känner.
Ni får mig att inte veta vad jag vill bli, ni får mig att inte vilja utbilda mig längre, ni får mig att vilja sluta med livet, ni får mig att veta hur idioter beter sig.

Någon dag ska jag säga ifrån



Nu ska jag åka hem till joacim och gråta i hans famn. Låta honom ta hand om mig.
Ni förtjänar inte mina tårar, men idag blir det så. Kanske. Om jag kan. Men huvudsaken är att jag vill. Ni har fått mig att vilja. Helvete

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela