Elin ٩(●̮̮̃•̃)۶

...

Publicerad 2010-10-26 23:46:29 i Allmänt

usch, jag vet inte hur jag ska göra :(

frågan är om jag ska säga upp min lägenhet eller inte. jag har sån sjuk beslutsångest. jag har alltid panik som fan när jag ska till halmstad, men det är ju mest för skolan. inte så mkt för själva lägenheten. när jag tänker på det så har ju jag och m roligt här, när vi snackar skit, har så nära till varandra och lagar mat och går ut och går och så. men samtidigt hade jag kunnat göra vad som helst för att få komma hem till joacim, ligga jämte honom i sängen, höra honom andas när han sover, och lukta på honom när jag vill. det är helt sjukt hur mycket just han drar i mig för att jags ak komma hem. alltså. han gör så jag vill komma hem, han säger inget eller så, men jag vill bara det.

samtidigt vet jag att om jag verkligen hade sagt upp min lägenhet hade jag fått panik hemma för att jag inte har någpnstans att ta vägen. just att flytta hem känns inte så lockande, och inte flytta ihop med j heller. känns som att vi kanske kommer gå varandra lite på nerverna då. okej jag älskar honom som fan, men vill ju inte förstöra det heller.

jag vet helt enkelt inte. just nu hade jag kunnat göra vad som helst för att hoppa av skolan. men jag har bara ett år kvar, och tänker gå klart såklart. men usch, jag tror jag hatar det. hatar hela situationen skolan för med sig.


jag vill hem :(

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela