Elin ٩(●̮̮̃•̃)۶

:)

Publicerad 2010-10-13 14:14:58 i Allmänt

1. sätt på din musik på blanda.

2.klicka på nästa knappen efter varje fråga.

3.använd sångtiteln som svar på frågan.

4. FUSKA INTE!

 

 

1.Hur mår du idag?

Tvivel-Lars Winnerbäck

 

2.Kommer du komma långt i livet?

Rockstar - Nickelback

 

3.Hur ser dina vänner dig?

Hon gör allt för att göra mig lycklig – Tomas Ledin

 

4.Kommer du gifta dig?

Tro – Erik Linder

 

5.Vad är ditt livs themesong?

 Tycker om när du tar på mig – Per Gessle

 

6.Vad är ditt livshistoria?

Ängeln i rummet – Erik Linder

 

7.Hur är skolan för dig?

Hugger i sten – Lars Winnerbäck

 

8.Hur kan du komma framåt i livet?

Ensamhet – Lars Winnerbäck

 

9.Hur kommer imorgon vara?

Inside of you – Infant Sorrow

 

10.Vad är det bästa med dina vänner?

You raise me up - Westlife

 

11.Vad finns i lager för nästa vecka?

Missing you – John Waite

 

12.Vilken sång beskriver dig bäst?

Diggar dig – Nicke&Nilla

 

13.Hur är det med ditt liv?

Du behöver aldrig mer vara rädd – Lasse Lindh

 

14.Vilken låt ska spelas på din begravning?

Jag klarar mig aldrig ensam – Lasse Lindh

 

15.Hur ser världen på dig?

Hey there Delilah – Plans White

 

16.Kommer du ha ett lyckligt liv?

Hurt – Christina Aguilera

 

17.Vad tycker dina vänner om dig?

Tanken som räknas – Lars Winnerbäck

 

18.Vilken låt beskriver den du är attraherad av?

Om du lämnar mig nu – Lars Winnerbäck och Miss Li

 

19.Vad skulle du vilja säga till nästa generation?

Hon är bättre – Lasse Lindh

 

20.Har du en djup och mörk hemlighet?

Love story – Taylor Swift

 

21.Brukar folk i hemlighet fantisera om dig?

Utan dina andetag - Kent

 

22.Hur kan jag göra mig själv glad?

Jag ska slåss i dina kvarter – Lasse Lindh

 

23.Kommer jag någonsin ha barn?

Here without you – 3 doors down

 

24.Vad är några tips till mig?

Six feet from the edge - Creed

 

25.Hur kommer jag bli igenkänd?

Hon är bättre – Lasse Lindh

 

26.Vad är min danssång?

Hallelujah – Molly Sandén

 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela