Elin ٩(●̮̮̃•̃)۶

Drömmar

Publicerad 2010-10-13 22:09:13 i Allmänt

Ni som känner mig vet att jag har en tendens att drömma riktigt sjuka drömmar. Jag tänkte berätta om en dröm som jag hade häromnatten. Det är hel sant, men den låter sjuk :P haha.

Det började med att jag var hemma hos Joacim, han hade fest så det var massa folk där. Helt plötsligt så började folk slå varandra, och några bara dog. Malin sparkade tex ner en kille så han blev medvetslös, och Joacim slog en annan helt blodig. Mitt i allt kommer en kille in och sågar av en annans ben med en motorsåg. Och ingen typ brydde sig. Sen går alla hem, och jag och Joacim går och lägger oss. Så säger han - Jag ska verkligen slå Snape. Och jag bara - Snape? Och Joacim svarar - Ja, Professor Snape! (Den elaka läraren i Harry Potter för er som inte vet) Då undrade jag såklart varför han ville slå honom, och då säger Joacim - Ja, men det var ju han som var mördaren ikväll, han dödade ju alla. Visste du inte det? Men det visste jag inte, så blev lite paff. Iallafall frågade jag om jag fick hänga med och slå honom, och det fick jag.
Dagen efter skall jag och Joacim iallafall åka hem till Snape och slå honom. Vi plingar på hans dörr och en betjänt öppnar. Joacim säger - Vi är här för att döda Snape. Hon öppnar dörren lite mer och säger - Okej,men han är inte rikrigt på humör för det tror jag. Vi kollar in i huset och ser honom sitta i soffan med filtar och kuddar och massa runt sig, störtgråtandes och kollar på sorgliga kärleksfilmer. Jämte sig har han en hel hög med snorpapper (Fick säkert det efter den där äckliga reklamen med han som har snorpapper överallt). Snape snyftar och jag tycker synd om honom och sätter mig därför jämte honom i soffan. Han berättar att han är ledsen för att hgan dödat så många människor. Joacim ställer sig i ett hörn och kollar skitargt på mig och Snape, som pratar i soffan. Betjänten kommer och frågar varför Joacim inte sätter sig ner. Han svarar - Jag kan tyvärr inte det, för jag har ett svärd i mitt ben. Då visar det sig att han har på sig gummistövlar och sen långa byxor, och i byxorna och stövlarna har han gömt ett SKIT långt svärd, så han kunde inte sitta ner för då hade det brutits av.

HAHA., herregud s'äger jag bara. Inte konstigt att man är trött när man vaknar.


Och igårnatt vaknade jag ocg var skit arg på min förra syslöjdslärare. Bara för att hon vägrade låta mig göra ett baseballträ på syslöjden :P Då var jag arg hela dagen sen :P


Drömde även en till dröm häromdagen, men den var ännu sjukare, och skulle nog inte passa in här på bloggen :P hahah.

Kommentarer

Postat av: anny

Publicerad 2010-10-13 22:44:11

haha! sjuk dröm!! :D

hoppas du får vissa nätter med djupsömn, kan du nog behöva om du har fullt ös vissa nätter ;D

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela