Elin ٩(●̮̮̃•̃)۶

5/10-2010

Publicerad 2010-10-05 18:50:59 i Allmänt

ojoj, har nästan varit utan internet i en vecka så har inte kunnat skriva här.

iallafall, mycket har hänt sen sist, ska skriva lite om det här minsann :)

I söndags så väntade jag ju på att joacim skulle ringa för jag hade lovat att hämta hohom i vmo när han kom hem från malmö. Så var och hämtade honom typ halv elva nångång, sen hem till honom och typ sova direkt, jag var trött och halvsjuk och han var med trött.

Måndag: Skola en sväng, lite shopping på det, men hittade ingenting. Blev till att åka på hemligheter, piercade mig tillsammans med m :) tihi. bus :) sen hem och hann bara vara hemma en kort stund och sen kom j :) vi gosade och kollade tv med familjen och lite :)

Tisdag: Skulle plugga. haha säger jag :) malin skrev och frågade om hon fick komma , såklart :D vi snackade skit, sen stack vi till gislave dpch köpte present till elin som fyllt år. Var och fikade med :) Sen till ss och hämtade malins bil, sen blev det även en sväng till vmo :) vi storhandlade på citygross bland annat. haha. Hem till joacim och packa in all mat jag köpt :) sen kom han hem och vi kollade lite tv och så :)

Onsdag: Gick upp tidigt, typ vid nio :) haha. Började med att steka köttbullar, blev 80 stycken, inte så dåligt :) Sen gjorde jag mos till så åt vi middag när j hade lunch:) mysigt :) När han åkt igen gjorde jag fem portioner köttfärssås och spagetti :) tre matlådor och middag till oss dagen efter. Seeeen gjorde jag även fem portioner kycklinggrej med pasta, så jävla gott :D även det tre matlådor och kvällsmat till oss två :) Sen tvättade jag och hängde fyra maskiner tvätt, städade hela huset, vattnade blommor och allt man kan tänka sig. Plockade i och ur diskmaskinen och gjorde hela huset skitfint :) Duschade och sen hann jag inte mer innan j kom hem fårn jobbet :D Sen flyttade vi in en till säng på rummet, så nu har vi dubbelsäng där, och även en tv och dvd :) så mysitr som fan blev det :) sen kom j´s mamma och dom två fixade med räkningar. Sen åt vi min goda mat när hon åkt hem och kollade tv och hade det bra :D skitduktig dag av mig :) heheh.

Torsdag: Fick lite panik, eftersom jag vart tvungen att posta tentan idag :P men skrev ihop skiten på kasnke två timmar, sen åkte jag hjem för att skriva ut den eftersom j inte har någon skrivare. När jagväl kom hem fick min data damp och stängde av sig och vägrade starta, fick panik såklart! tur va så kom malin och gjorde mig på bättre humrö, vi var iväg på bus och sen köpte vi godis på vägen hem för tt bli glada :D haha.
Sen hem igen och då funkade skiten :) så vi postade våra tentor och jag åkte he till j igen :) hade kpt goda frallor som vi käkade :) och sen godiset då :)

Fredag: Sista dagen på vfu, eftersom jag var sjuk en dag i förra veckan. Så var där, det gick bra :) sen direkt hem tilljoacim och gosa lite, för att sen på kvällemn åka hem till världens bästa elin :D vi lagade mex middag och kollade skräckfilm, idol och snackade sönder hela kvällen :Dhahah. Trevligt som fan :D Sen typ vid två åkte ag hem :) hem-hem tillochmed :P haha. Sov själv, kändes konstigt men ändå bra :)

Lördag: Vaknade och var ensam hemma, datan cpade så fick inte igång den. Så stack hem till j. låg i hans soffa och kollade tv typ hela dagen. haha. rensade hans garderob med och lite sån skit. Sen kollade vi bara film och så på kvällen. en skitdag var det.

Söndag: Kunde äntligen sova ut tillsammans, första gången på typ två veckor. Det var skönt. Sen åkte han till vmo, och jag hem och packa om mina väskor och umgås med clara och mysa med henne :) Sen tillbaka till j och fick för mig att baka, så gjorde chokladmuffins och drömtårta :) sen kollade vi ensam mamma söker och åt fika :) Sen låg vi och snackade jättelänge för ingen kunde sova, mysigt :D

Måndag: Skola, usch. Men men, bara en och en halv timme ju. hahah. Sen handla lite mat, hem och göra soppa. haha. Sen snackade vi skit, var ute och gick i över en timma och sen var jag hemma hos malin på fruktsallad och mys :D skit mysigt var det :) hem, prata med joacim och slocknade typ vid elva :P sjukt trött.

Tisdag: Sov ett tag, sen till ljungby och lämna böcker och skit. köpte mat som vi ska laga snart :) Sen gick bilen sönder, så vi hade panik en stund men det gick att köra ändå visst :D hahah. Sen har vi variut ute och gått i typ en mil :D skitskönt väder för det idag faktiskt :D Nu är jag hemma hos mig, men ska hem till m nu och laga mat, kolla tv och snacka om allt och inget. Älskar tiden med m :)

Imorgon är de skola hela dagen, men känns trots allt inte så jobbigt :)

Malins bästa citat igår - Vår Herre botar, doktorn tar betalt!

HAHAH!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela