Elin ٩(●̮̮̃•̃)۶

26/10-2010

Publicerad 2010-10-26 18:02:53 i Allmänt

Helt sjukt att det nästan är en månad sen jag gjorde en sån där bra uppdatering om vad jag gjort alla dagar. Nu är det ju totalt omöjligt att hinna och orka skriva ner vad jag gjort alla dagar sen sist vi hördes av här..

Men kan väl sammanfatta det med att vi har gått i skolan några dagar, jag har varit väldigt mycket med Ida på sista tiden, vilket känns helt underbart :) Sen har jag haft tjejkväll hemma med Ida, Elin och Becka, vilket med var trevligt, Elin åkte inte hem flrän två halv tre så det var mys :D Sen har jag varit lite hemma, mycket hos Joacim.

eh, vad mer har hänt. Jag vet faktiskt inte. Vi har tagit fler familjekort, kanske komme rupp något här om man har tur, det får vi se.

Benny plutten har flyttat hem, så nu är familjen komplett igen. Nice.

Jag kan ju säga att jag har stora planer på att säga upp min lägenhet, allt hade känts mycket bättre då tror jag.
Liksom försöka ta tag i mitt liv, och få det så bra det kan bli, det måste jag försöka göra.


Kan iallafall säga att jag i söndags åkte hem till j med Ida :) Vi hade med mitt akvarium som har flyttat dit, och lite tavlor och sådant, så det fixades lite :) Joppe kom även sen och bjöd på mat :) tihih.
Sen hämtade jag j och hans kompis i vmo, kom hem från tyskland där dom varit i helgen. Så var klockan rätt mkt, så vi hann bara kolla lite tv och mysa sen sova.

Igår var jag och Ida iväg i gislaved och shoppade lite småsaker :) köpte lite nya fiskar och växter, och lite annat hem till j. Sen satte jag upp tavlorna och listerna och lite sådant, städade och gjorde fint. ÄNdrade om lite. Sen tände jag alla ljus i huset, blev nästan 50 stycken :P hahah. Jag älskar ljus :) Sen kom j hem så då blev han glad när det var så fint :) vi kollade lite tv, sen åkte vi och storhandlade :) sen lagade vi mat, och så fixade jag med katternaoch duschade när j tränade lite. Sen duschade han och jag städade lite mer, och sen kollade vi mysig film med grönsaksdipp och mys. Välbehövligt med gos :) tihih :) Sen sov vi.

Idag var de skola 13-16. Gick bra. Började gruppskiten, men de blir nog bra. Sen handlade vi mat. Nu ska vi snart äta och säkert snacka massa strunt :) hihhi.

Imorgonär vi lediga, skönt som fan.






Här kommer ett smakprov av alla de kort vi tog.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela