Elin ٩(●̮̮̃•̃)۶

9/11-2010

Publicerad 2010-11-09 21:42:25 i Allmänt

Har tråkigt så slänger in en liten lista :)


1. Hur ser din drömkille ut, om det bara gäller utseendet?

- Hjälp, jag vet inte. Jag borde kanske skriva som Joacim ;) men jag gillar ju fotbollskillar egentligen, och har alltid tyckt att det är sjukt fint med bruna ögon :P haha. Men Joacim är det bästa som finns så får säga som han ser ut :)
2. Har du fått en kyss den närmsta veckan?
- Jaaa
3. Vem tillbringade du minst två timmar med idag?
-  Malin ♥
4. Hur lång är du?
-  169
5. Vilken är den senaste filmen du sett?
-  Ja du... Matrix eller vad den heter.
6. Skriv hela ditt senaste sms i inkorgen:
- Varför gjorde jag inte det :( fan vad dum jag e. Har ingen bil! Inga pengar. Har inget förutom världens bästa tjej med världens finaste bröst. Saknar dig som fan gulle. Vill vara med dig idag och alltid. Puss
7. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
- Beror på vem det handlar om, och om man ska förklara mkt eller nått.
8. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
-  Skilda
9. När såg du senast din mamma?
- Hmm, en snabbis i söndags, annars var det ett bra tag sen.
10. Icke godkänt i något ämne?
- Nope.
11. Mvg i något?
- Jaa, på gymnasiet, nu kan man ju inte få mvg :P
12. När vaknade du idag?
-  10.00 ringde klockan, men snoozade till halv elva. hahah-
13. Vilken är din favoritplats?
-  Har ingen speciell plats, tycker om att vara där dom jag tycker om är :)
14. vilken plats föredrar du minst ?
-  Skolan
15. Vart tror du att du befinner dig om tio år?
- Då är jag 31 år. Fy fan. Jag bor nog som inneboende hos Malin och hennes man och deras söta barn och känner mig allmänt misslyckad. haha.
16. Hur stor är din säng?
- 1,20
17. Vad sover du i?
- Trosor
18. Hur många kuddar har du i sängen?
-   4
19. Var har du bott/bor?
-  I min lilla by :P Först med mamma och pappa i ett hus, sen med mamma i ett annat, sen med pappa i det gamla, sen mamma igen. Sedan lägenhet i halmstad själv, och nu typ hos joacim i hans hus :)
20. Tycker du om kinamat?
- Ibland
21. Tycker du om kaffe?
-  Nehe du. 
22. Vad dricker du helst till frukost?
-  Äter typ aldrig frukost, men isf juice.
23. Kan du spela poker?
-  Nope
24. Känner du någon med samma födelsedatum som dig?
- Jaa
25. Vill du ha barn?
- Ja någon gång.
26. Kan du några andra språk än svenska?
- Engelska, förstår franska lite ibland, men kan inte prata :P
27. Har du någonsin åkt ambulans?
-   Nej
28. Föredrar du havet eller en bassäng?
-  Havet
29. Vad spenderar du helst pengar på?
- Kläder utan tvekan.
30. Är du cool?
-   Klart som korvspad
31. Kan du rulla med tungan?
-  Ja, vem kan inte det?
32. Vem är den roligaste människan du känner?
- Jag vet inte. Kanske Ida när hon fäller sina porriga kommentarer.
33. Vad har du för ringsingnal?
-  Diggar dig med Nicke&Nilla
34. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
- Ja, mamma har det.
35. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
- Mitt gosedjur som är en röd flodhäst.
36. Kan du byta olja på bilen?
-  Haha, när Malin är med så :) 
37. Vilken var den senaste boken du läste?
- Min förlorade oskuld. haha. Var itne alls så porrig som den låter :P
38. Vem delade du senast säng med?
-  Joacim
39. Dansar du i bilen?
-  Hahah ja, verkligen när jag åker med malin :D 
40. När var du i kyrkan senast?
- Det vet i fan. Var nog ett år sen.
41. Hur många piercingar har du?
-  Tre i öronen och en i tungan
42. Har du någon tatuering?
- Jaa, tre stycken, och snart blir det två till :)
43. Gillar du någon just nu?
-  MM :)
44. Har du provat droger?
-  Nope
45. Röka eller snusa?
- Snusa
46. Har du pojkvän/flickvän?
- Ja, och världens bästa dessutom 
47. Vad är ditt mobil nummer?
-  haha, dom som borde veta det vet :)
48. Vad ska du göra ikväll?
- Kvällen är ju snart slut, men ko hem från malin för en stund sen, skickar sms med joacim, sen ska vi prata i telefon och sen ska jag sova :)
49. Har du några syskon?
- Storasyster, lillebror och lillasyster 
50. Hur mycket pengar har du på din mobil?
- 9,06 kr. Men har ju gratis sms iaf :P

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela