Elin ٩(●̮̮̃•̃)۶

9/11-2010

Publicerad 2010-11-09 21:53:09 i Allmänt



Det finns ingen som gör mig så lycklig som du, det finns ingen som kollar på mig på samma sätt som du.
När du kollar på mig så kan jag se i dina ögon att du älskar mig, och att du skulle göra vad som helst för mig.
Det finns ingen som får mig att känna mig så trygg som du, ingen som jag kan lita på så mycket som dig.
När jag tänker på dig får jag en skön känsla i hela kroppen, och när allting känns jobbigt så tänker jag på dig.
Det finns ingen som någonsin har sagt lika fina saker till mig som du gör, och som visar det på samma sätt.
När du håller om mig och säger att allt kommer bli bra så vill jag aldrig att du ska släppa mig.
Det finns ingen som är så söt som dig, som säger de rätta sakerna, och som finns där för mig.
Att få somna tillsammans med dig varje kväll och vakna med dig varje morgon är det bästa jag vet.
Det finns ingen som jag skulle kunna älska lika mycket som jag älskar dig.
Nu och för alltid









15 månader idag. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela