Elin ٩(●̮̮̃•̃)۶

8/11-2010

Publicerad 2010-11-08 23:18:37 i Allmänt

Nu var det ett tag sen jag skrev ordentligt här igen. Känner att det inte riktigt blir av. Är hos J nästan hela min lediga tid, och där finns det inget internet.

Iallfall, i torsdags fick vi äntligen åka hem från halmstad. jag åkte hem en snabbis, och sedan till j :) han fick krama mig lite och gosa, men grät såklart inte som jag skrev att jag skulle. sånt tjafs hinns inte med. :P

Fredag: hmm. sov säkerligen länge, sen kom j hem från jobbet och vi började fixa inför kvällen för då kom världens bästa Ida och Jakob :) Vi åt god mat, drack gott, spelade spel, skrattade, snackade en massa strunt och hade det sjukt bra. En riktigt rolig kväll, måste vi göra om :D

Lördag: Ida och Joppe kom på morgonen och hämtade sina saker, sen latade vi oss hela dagen typ, sov bort hälften av den. Sen på kvällen åkte vi till joacims kompis så var vi där och drack och lite. jag och fyra killar, men de va kul :) vi var på puben och lite så :D blev faktiskt väldigt kul :) sen åkte vi hem och sov :)

Söndag: Var hemma hos mamma på söndagsmiddag, och sen bytte vi (jag) däck på mammas bil,m skit duktig var jag :) hehhe. Sen tillbaks till j och ja, vad fan vi gjorde då vet jag inte :P 

Måndag- torsdag Ledig alla dagar. Gjorde god mat tills joacim kom hem från lunchen alla dagar :) . höll på att hosta upp mina lungor typ, riktigt jobbig hosta. Var med Malin och pluggade, tro det eller ej :P haha, Sen hur mkt pluggande det blev kan man ju fråga sig :P Hon åt middag med mig och j i tisdags eller måndags eller något :P, sen åkte dom båda och jobbade, och då städade, diskade, tvättade och grejade jag :P Hostade även som en tok, och började få feber :( Sen Var jag även en dag med Malin, Saga och Melle, vi hade myspys och det var trevligt :) Sen kom j hem på mys med oss, sen åkte dom och vi yste vidare själva. Köpte hostmedicin och grejer på kvällen, välbehövligt. Var rätt sjuk under veckan kändes det som. Skrev även ihop min tenta en av dagarna, och en komplettering för det missande litteraturseminariet. och ett undervisningspass skrev vi med, så blev rätt mkt plugg, föt att vara oss iaf :Phahah.

Fredag: Skola hela dagen, gick rätt bra. Åkte hemåt, konstig väg. hahhaa. Stannade på systemet i hylte :)mys! Direkt hem till j, hann  gosa en stund, sen fixade vi oss och jag fick extrem huvudvärk, längesen nu ju :( åkte till hans kompisar i vmo, jag mådde skit hela kvällen. Har typ aldrig haft så ont. Ville lägga mig ner och dö typ. Så vi somnade i soffan tidigt. Kände mig som världens tråkigaste sällskap :S

Lördag: Vaknade i vmo, huvudvärken borta! Skulle åkt till ikea och a6, men orkade inte sen. Så vi sov, kollade film, beställde mat och var tjocka bara :) Sen mer fix och åka och bowla med tusen folk :) jag vann överlägset :D haha, trots att jag vara var med killar :) jag är så bra. En riktigt rolig kväll :D:D bk på bäg hem :) haha, sen efterfest som sög, så vi drg hem och sov. skit skönt.

Söndag: Idag blev det ikea och a6 :) köpte möbler till j´s hus och en tröja till honom , ingenting till mig själv, tråkigt :( men iaf en mysig dag med min skrutt :) hem till mig, packa om, byta bil med mamma, hem till j och skruva och ha ihop möblerna. :) skit fint blev det :) sen sova och gosa :)

Måndag : sjukhus på morgonen, gick rätt bra. :) sen skola en snabbis. sen till affären och handla mat. Vi gjorde bort oss lite, fö när vi parkerat och jag höll på att låsa så viskar malin bara - rappa på? och jag säger skithögt bara - vadå rappa på? och när jag kollar upp ser jag en slags försäljare komma mot oss. och jag abara - jaha, du menar därför. Också skithögt. haha. så han hgörde ju verkligen de. men skiutsamma :P hatar ändå försäljare :P
Sen lagade jag god mat till middag. Sen var vi på volvo en sväng ;) och sen hem till oss själva, sen en sväng på stan :) sen hem till oss själva, sen lagade jag fiskgratäng till oss, så jäkla gott :D sen snackade vi massa och nu gick hon hem för bara en liten stund sen. Så nu ringde joacim, så har pratat med honom en stund.

Ska sova nu, är skittrött!

saknar min skatt, är alltid jobbigt att vara ifrån honom.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela