Elin ٩(●̮̮̃•̃)۶

27/11-2010

Publicerad 2010-11-27 18:43:26 i Allmänt

oj, längesen nu, tio dagar för att vara exakt.

skriver lite vad som hänt, vill du inte läsa så skit i det, skriver ändå inte för någon annans skull än min egen.

Onsdag: Var i skolan hela dagen som sagt, på lunchen var vi hemma och packade, så att vi kunde dra hemåt skogarna så fort skolan var slut. Härligt. Åkte direkt till j, och vad vi gjorde på kvällen har jag inte en aning om.

Torsdag: Jobbade, tillsammans med mamma, underbart :) älskar det :) blev en lång dag, till klockan fyra! sen hem till j, var och köpte mat och myste i soffan och hade det bara bra. Fredag: Jobbade igen, underbart då med :) Fredag var vi hemma och lagade god mat, sen kom tom och mathias, och vi skulle sladda. Slutade med att vi satt fast i ett dike¨mitt ute i ingenstans. Snöade och var förjävla kallt :P sen fick vi hjälp av några, och blev inbjudna på öl. Så vi var hemma typ halv fyra eller nått. Lång dag.

Lördag: J jobbade några timmar. Sen ringde pappa och sa att jag kunde få vinterdäcken , så vi åkte hem-hem och fixade däcken, och sen vaar vi hemma hos mamma, fick god mat, kollade harry potter och så. Jag opch Clara fick för oss att vi vr sugna på godis, fick 100 kr av mamma som sa -köp integodis för allt. Så vi åkte iväg och kom hem med en påse för 95 kr :D hahah. Clara och jag är så bra :D:D Sen var mammas kompis här och jagf och j kollade film och myste. Tog de lungt bara, skönt det med.

Söndag: Var hemma-hemma hela dagen typ, sen hem till honom. Fixade lite och åt mat och så. Kollade tv. Älskade Benny fick försvinna :( han var sjuk och det gick inte längre, stackarn. Det var jobbigt.

Måndag: Lediga va? KOmmer knappt ihåg. Eller just det. vi var lediga. J jobbade, jag fixade och hade mig, blev skitfuint överallt :) höll på hela dagen. Sen kom han väl hem och vet i fan vad vi gjorde.

Tisdag: Skola. Segt. Sen direkt hem. Malin släppte av mig och kom sedan tillbaka efter några timmar och flyttade in :) Under praktiken så vi kunde samåka och slippa ha så mkt panik dessutom :P heheh. Gick och la oss och kollade film alla tre i vår säng :D mysigt som fan:D haaha.

Ondags: VFU. Gick bra :) sen var jag med malin  på eftermiddagen. Vi stekte köllbullaroch gjorde mos till :) gott blev det. La oss tidigt och snackade halva natten kändes de som :P

Torsdag: VFU och csn-dag :) hahah. Skönt. Handade på vägen hem, mex middag blev de, göööööött! J ringde och frågade om vi ville med på en utflykt. Hade visst hittat vinterdäck i jkgp, så vi åkte dit. Totalt snökaos, men det gick bra. :) Sen åt i mat, och slocknade direkt! ahahh.

Fredag: VFU, sista dagen. En kortis denna gången. Gav malin födelsedagspresent sen :P en kalender med kort på oss :) tihihi. Bara typ 8 månader för sent ;) Sen var vu hemma lite, sen åkte hon hem. Så myste jag och j lite, sen körde jag honom yill kompis, och jag åkte hem-hem. Spelade monopol med anton, fan så kul det är :) sen inte mkt, somnade tidigt för va helt slut :)

Lördag: Sov rätt länge, sen handlade jag med moa, vicke och mamma. sen inte så mkt mer. Nu väntar jag på att j ska komma, och även på att maten ska bli klar :P skönt att vara hemma när man slipper laga mat, städa, tända i pannan och massa :P Känns n ästan glassigt att sitta hemma nu bara för det :P

Ja, det var väl det mesta. Är trött idag med, fattar int evad det är med mig :P

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela