Elin ٩(●̮̮̃•̃)۶

16/11-2010

Publicerad 2010-11-16 23:02:35 i Allmänt

okej, ett tag sen sist, som vanligt. blir så när jag inte är i skolan, för då är jag hos j, och där finns inget internet.

Men iallafall. Skulle ju fixat vinterdäcken i torsdags, men det blev inte så, så det är sommardäcken som är på än, funkar trots att det är halt. peppar peppar :P

Blev pannkakor till kvällsmat i torsdags :P j´s kompis herman var hemma med. så han klippte joacim sen, haha. skrattade hela tiden, men blev fint :) sen gjrode vi nog inte så mkt, kollade film och sov :)

Fredag: Hmm, sov länge, sen kom j hem :) vi bestämde oss för att vara hemma och mysa bara, rätt skönt det med! men sen kom några av hans kompisar förbi, fyra stycken för att vara noga :P kollade film och lite så. jag var trött som as. sen när dom åkt hem så slocknade vi direkt, sjukt skönt.

Lördag: Sov länge tror jag väl. Seeeeeen kom Malin förbi och frös lite is. Sen kollade jag och j film, sen kom malintillbaka :) vi fixade oss, drack, åt, och hade det jävligt bra. sen vidare på fest hos jessica :) lite krångel med plånbok och skit, men det får man räkna med när man har att göra med malin ;) hahaha. Seeen parken och johnossi :) vad ska man säga :) johnossi suger, innan det var det kul :D men en bra kväll :D
sov hos mammis!

Söndag: Upp tidigt och fira pappa, lite trevligt. Sen hem, duscha hos m&v, till joacim, snabbsminkning för att åka till hans mormor och morfar på lite släktmiddag typ. Sen hem till honom igen , städa och bara mysa. Trötta som fan vad vi dessutom.

Måndag: Sov till tio i tolv :D hahah. Sen ko j hem en snabbis för att kramas under sina tio minuters lunch, så söt är han :) sen åkte han igen, och jag bakade muffins, städade och kollade tv. Sen hämtade jag han på jobbet, hem en snabbis och äta, sen skulle han tillbaka iigen. Sen kom herman och dom fixad och jag kollade tv typ. Sen somnade vi.

Idag: Skola hela jävla dagen, rätt segt. Sen lagade jag mat till malin:) vi kollade tv, pluggade och snackade massa. Mamma ringde innan, hoppas det blir så, då blir jag glad :)

Nyss ringde hjärtat, hur mkt får man sakna någon efter bara en ynka dag? Mycket ! :) Saknar hans mysiga säng, hans hus, och hela honom helt enkelt. Finns inget bättre än att sova jämte honom när han hålller om mig och andas i min nacke :) tihihi.

Imorgn är det skola heeeeela dagen igen. Jaja, får försöka överleva.

pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela