Elin ٩(●̮̮̃•̃)۶

11/11-2010

Publicerad 2010-11-11 16:20:52 i Allmänt

jaha.

halmstad måndag till onsdag denna vecka, det gick rätt fort. saknade joacim såklart, detgör jag alltid nr jag inte är med honom. sen åkte vi över ljungby hem igår och fixade böcker. handlade mat, och sedan direkt hem till min prins. lagade lasange, blev gott :) jag är inte så dålig som man kan tro :P sen fixade han med en kompis bil, och jag kollade tv. slocknade rätt fort, var trött som fan. sen kom j in och myste med mig när jag halvsov :)

idag har jag inte gjort för mkt, lagade middag tills j kom hem, tvättade även lite. sen hem-hem för att byta till vinterdäck, pappa kommer på att jag int ehar några fälgar till dom, helvete. så nu ska vi åka till pappas kompis och byta dom där, för har har grejer så man kan byta fälgar tydligen.

sen ska jag till j så fort jag kan igen, vill inte vara kvar här längre än nödvändigt nej. undra vad jag ska göra för mat ikväll, pannkakor kanske? :) de är gott :) en dusch hade inte suttit fel nu känner jag, får bli hos j ikväll tror man minsann.

imorgon ska jag läsa en tråkig bok, sen vet i fan.

idag är en tråkig dag, en deppdag, och det mesta känns jobbigt idag faktiskt, hatar det här.

har fixat en sak tills veckan som kmmer nu, såhär kan de inte fortsätta.


pussadjö

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela