Elin ٩(●̮̮̃•̃)۶

24/5-2010

Publicerad 2010-05-24 20:58:18 i Allmänt

Torsdag: Var i skola hela dagen, Malin och jag simmade med en annan klass eftersom att vi var i Sälen när vår klass hade simning, det gick bra. Sen åkte vi hem, och när jag varit hemma i fem minuter kom Ida hem till oss :) Sen åkte vi till Gislaved och lyssnade när våra småbröder spelade :P hehe. Alltid kul att umgås med Ida :D Sen hem och direkt till Joacim :)

Fredag: Var sjuk :( Sov till typ tolv, sen låg jag ochg var skit sjuk i Joacims soffa. Han kom hem vid ett och kollade till mig, sen igen vid fyra när han slutat. Låg kvar och sov när han fixade med sin bil, men sen vid typ sju åkte vi hem till mig. Vi åt pizza och kollade film och bara myste. Mådde lite bättre sen framåt kvällen faktiskt.

Lördag: Joacim åkte tidigt, han skulle på rally. Jag sov länge, sen fyllde jag Claras pool :) haha. Sen hade Clara och jag vattenkrig, iskallt! Sen lekte vi massa, blåste såpbubblor, hoppade studsmatta, sköt med rack med boll till varandra, och bara hade det jäkligt bra :D Hur kul som helst :) Sen grillade vi, jag var skitbra på det :P Så kom Anton, Moa och Viktor så åt vi hela familjen tillsammans och snackade bara en massa, skönt :) Sen åkte vi och fiskade, och då tog Moa massa kort på mig och Clara :) Ska lägga upp några här :) Sen ringde Joacim, och hanvar sjuk. Så då åkte jag dit och tog hand om han lite :) Stannade en sväng hos Moa och Viktor på vägen med :)

Söndag: Sov länge, sen gjorde Joacim massa mysig frukost :) Sen kollade vi lite film, var ute och gick en lång runda och sen fixade han i garaget och sin bil med sina kompisa medan jag satt inne och pluggade tro det eller ej. Sen åt vi med hans familj, sen ut en stund till för att avsluta dagen i soffan med film och gos :)

Måndag: Var med Malin :D Vi skulle plugga men blev inte riktigt så :D haha. Hade bättre saker för oss faktiskt :) Snackade en massa, alltid underbart :D Min bästa vän någonsin :)
Nu är jag hos pappa eftersom att internet fortfarande inte funkar hemma, blir så arg. :( Har precis pratat lite med Becka, det behövdes, saknar dig som fan :(

AntonFjanton tycker att han är med i bloggen för lite, så då får jag väl skriva lite om honom då. Anton är en pojk på 17 år som tycker om sin moppe och sin dator mer än någonting annat i världen. Ibland är han arg och sur, men har även sina goda stunder då han är rätt vettig att prata med. Har även lite skitsnack att berätta för mig ibland, det tycker vi om :) Var klen när han var liten, och därför ett bra byte att slå på när man blev arg, men nu slår han hårt som fan. Det bästa han visste när han var liten var när jag klädde honom i någon av mina klänningar (som jag själv hatade), satte upp hans hår i tofsar och sminkade honom. Då var han lycklig :) När han blir stor ska jag våldgästa honom och äta honom ur huset har jag tänkt :) Han är även min lillebror för er som itne fattar det :) Sååå Fjanton, duger det? :)

Här kommer några av bilderna Moa tog i lördags :)



















puss!

Kommentarer

Postat av: hannah

Publicerad 2010-05-24 22:11:38

SNYGG DU ÄR ELIN! :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela