Elin ٩(●̮̮̃•̃)۶

Skit

Publicerad 2010-05-01 20:41:19 i Allmänt

Igår var det Sigges, har längtat tills den dagen enda sen dom stängde i höstas. Det började bra med förfesten, Malin och jag hade kul, som alltid :) Philip var med på ett litet hörn :)
Sen bussen dit började allt bli skit, asläskig tant som tvingade sig på mig dessutom. Väl där trodde jag att jag skulle dö :P Satte mig i skogen med Malin, slutade med att pappa fick hämta mig. Joacim följde med, tack som fan.

En helvetes kväll blev det. Och dagen idag har inte varit mkt bättre. Är så jävla trött på allt folk. Sköt er själva vad fan, om ni ändå inte kan lyssna på det jag säger. Och vad fan är alla ens arga för? Ingen har något att vara arg över, och var fan inte arga på Malin iallafall, hon gjorde ingenting fel.

Fan alltså, det är inte konstigt man blir deprimerad.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela