Elin ٩(●̮̮̃•̃)۶

Joacim

Publicerad 2010-05-05 22:27:12 i Allmänt

Innan du kom in i mitt liv Joacim, var allting svart, jag hade tappat all lust att leva.
Innan jag träffade dig trodde jag inte på att kärlek fanns, jag trodde inte att jag kunde älska någon.
Innan jag lärde känna dig Joacim, brydde jag mig inte om livet och människorna i mitt liv, och inte heller om mig själv. Innan du kom in i mitt liv Joacim, var jag trasig. Men du lärde mig vad kärlek är, du visade mig hur mycket man kan älska någon. Du berättade för mig att jag visst är värdefull Joacim, att jag är någonting att ha.
Du fick mig att känna att livet är värt att leva, och att man ska ta vara på sig själv. Du visade mig hur man är när man är lycklig Joacim. Och jag älskar dig för det.

 

 




Kommentarer

Postat av: hannah

Publicerad 2010-05-10 22:55:25

Så himla gulligt! :D

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela