Elin ٩(●̮̮̃•̃)۶

5/5-2010

Publicerad 2010-05-05 20:51:44 i Allmänt

Jag är arg. Har varit det hela dagen, utan någon speciell anledning. Vet i fan det är med mig.

Idag sov jag till halv tolv, visserligen var jag vaken 9 gånger inatt och kissade. Hade högt men vet inte varför, har inte gjort något speciellt. Så sov inte särskilt bra på hela natten. Sen upp och iväg till skolan. 13-16. Inte sådär jättekul kan jag säga, men det gick väl. Efter skolan åkte vi och shoppade lite, men köpte inget. Sen hem och laga vår favoritmat, wokgrönsaker med kokosmjölk och spagetti. Så jäkla gott. Sen snackade vi skit, jag diskade och sen kollade vi lite dating in the dark.

Jag borde inte vara arg, men jag är det. Som fan. Så jävlas inte med mig idag, för då kommer jag råka döda någon.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela