Elin ٩(●̮̮̃•̃)۶

4/5-2010

Publicerad 2010-05-04 15:24:59 i Allmänt

Jaha, ytterligare några dagar har gått förbi.

Lördags: Var med Joacim hela dagen, sen på kvällen åkte han hem. Sen åkte jag till honom på kvällen igen,myyyyys. :)

Söndag: Gick upp tidigt för att köra hem mammas bil, Joacim åkte efter i min. Sen sov vi vidare hemma hos mig. Blev att vi sov till typ två. :) hehe. Sen lagade vi lite mat, och sen hem till honom och fixade i hans garage tillsammans med Adde. Jag var duktig och snygg i Joacims jobbarbyxor :) hahah. Sen var vi ute och gick runt en mysig liten sjö, jag blev sjukt sugen på att fiska. Sen tillbaka hem till Joacim och grillade med hans familj, första grillningen för mig i år :) göööött. Sen hade jag ont i huvudet, dels för mi vanliga huvudvärk men också för att jag råkade krocka i mitt kylskåp på förmiddagen :P haha. Så jäkla trög, vi skulle laga mat och jaghade tagit fram något i kylskåpet. Sen glömde jag att de var öppet så gick rätt in i det, hårt som fan dessutom. Så har en bula än, och ont gör det med :P Så iallafall, Joacim låg och klappade mig över huvudet och i håret sådär som jag älskar :) gulle :)

Måndag: Upp tidigt för att åka och jobba, tro det eller ej. Gick bra, men hade ont i huvudet hela dagen typ. Iallafall, sen hem och fixa lite, städa och ha mig. PAcka lite fort. Sen slänga in allt i bilen och åka på fotboll med Malin. Vårt älskade LKF spelade mot Anderstorp, och vann :) alltid kul :) Sen direkt hem till skrutten där det var mys och tv som stod på schemat :)

Tisdag: Idag var det också upp tidigt för att åka till Halmstad, skola 9-12. Det ni ;) Sen hem, städa, fixa, kollade Wildkids och åt lite mat. Nu ska vi snart åka och panta alla äckliga flaskor så jag får plats i mitt städskåp igen. Ikväll blir det sova tidigt tror jag, trött som fan och dessutom ont. som vanligt.
Har iallafall fått tid till skallröntken nu :) 1 juni så är ju ett tag kvar, men bra att det iallafall händer någonting, orkar inte med det här längre.



Vi håller på att glida ifrån varandra, märker du det också?

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela