Elin ٩(●̮̮̃•̃)۶

30/5-2010

Publicerad 2010-05-30 21:09:50 i Allmänt

Nu har det visst gått lite många dagar sen sist. Folk börjar fråga vad jag gjort, och man orkar ju inte berätta i verkliga livet :D haha tar de här istället :)

Onsdag: Eh, vaknade hos Joacim, som alltid :) Sov kvar, sen kom han hem och åt middag med mig :) Eh, sen vet i fan alltså... Ne jag vet verkligen inte vad fan jag gjorde denna dag. :P Säkert inget vettigt alls :P Jag tror jag börjar bli senil. Jo för fasen, nu vet jag ju!! Jag var ju hemma hos Malin :D Åkte dit direkt hemifrån Joacim, vi fiskade och bara hade det bra :D Malin fick tre fiskar och jag inga :( skittråkigt :( Sen hem till pappa och sitta vid internet. :)

Torsdag: Skola, nio till elva, nödvändigt. . . :S Jaja, sen iallafall, hem direkt till Malin, vi pluggade, japp ni hörde rätt :) hahah. Gjorde en film om sannolikhet :P Blev lite söt tillslut med Saga och Hilda till hjälp :) Sen fiskade vi igen:D Malin fick en fisk, och jag ingen :( Jag har blivit skitkass :( Seeeen direkt hem till joacim på kvällen, sova där och mysa :D

Fredag: Sov länge hos baggelito. Sen slutade han jobbet vid ett, och då kom han hem och vi myste lite. Sen vidare till Halmstad och till Maria och Svens stuga :) Myspys. Vi grillade och så var jag och joacim vid havet en liten sväng och kollade. Jag vann även överlägset över Joacim och Sven på dart ;) eller pil som vi vanliga människor säger ;) Sen hem och sova i min lägenhet :)

Lördag: Upp tidigt så kom M&S och hämtade oss så åkte vi mot Helsingborg. Mötte upp joacims släkt så åkte vi färja över till Ven och cyklade där :) Joacim och jag hade tandem cykel :) haha. Smidigt när man kan sitta där bak och slippa trampa:) hehe. Var där hela dagen,och åt och lite så. Kallt som fan i början, men sen kom solen :) Sen hem till lägenheten en snabbis, sen vidare ut till stugan igen där alla var så grillade vi igen. Hem till lägenheten och kolla skitbra film och sova :)

Söndag: Upp och åka till stugan och äta morsdags tårta :) sen till lägenheten igen, där myste vi och sov lite, eller ja, joacim sov :) sen åt vi mat och sen åkte mysiga vägar hela vägen hem :) Sen kom jag hem, städade nedervåningen, mitt rum, bytte lakan, och grejade lite. Snackade med mamma och clara en stund. Nu är jag hos pappa och sitter här. Ska snart hem och sova, upp tidigt som fan imorgon för ska träffa Malin redan vid sju för att åka till h-stad. seeeegt.

Nu du Anton, har du fått din uppdatering ;)



Puuuuuuuuuuuuuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela