Elin ٩(●̮̮̃•̃)۶

19/5-2010

Publicerad 2010-05-19 22:45:54 i Allmänt

Lördag: Vaknade hos Joacim :) Malin skickade sms och frågade om jag ville shoppa, dum fråga :) Vi åkte till Värnamo och köpte klänningar inför kvällen :) Även lite på systemet blev det, och lite leggins och skit.
Sen hem till Joacim igen och så myste vi lite, och sen åkte jag hem och fixade mig :) Sen tillbaka till Joacim och mysa en stund innan ha körde ut mig till Malin :) Var hjos hennes grannar en sväng sen vidare till förfest hos alexandra :) Sen bussen och sen sigges :D Mådde mkt bättre den här gången :D hahah! Hade faktiskt riktigt kul :D Lite bus ute i skogen och sånt med Malin med :D Sen hämtade Mattis oss så åkte jag hem till Joacim och sov :)

Söndag: Vaknade återigen hos bästa :) Vi hade mysmorgon och sen skulle han åka och jobba. Så då åkte jag hem. Åkte och hälsade på Moa och Viktor på vägen hem med :) Sen på kvällen var jag lite hos pappa och satt vid datan eftersom internet inte funkar hemma. Sen ringde Joacim och ville att jag skulle komma till han, orkade först inte, men efter lite övertalning så :) Gosade och sen sov vi.

Måndag: Upp tidigt och hem och packa inför Halmstad. Sen åkte jag hit och vi gick i skolan en sväng. Sen var vi ute och gick en lång och mysig runda och pluggade lite, ja det är sant. Lite seg kväll så vi satt ute och snckade och lite så :) skit skönt väder sådär på kvällen :)

Tisdag: Sov läääänge :P hehe. Sen hem till Malin och plugga. ( vad har hänt?:P ) Sen tröttnade vi såklart och fick för oss att cykla lite, för var ju typ 25 grader och solsken! :) Så vi var på östra standen och åt glass vid havet, sen cyklade vi runt där massa, sen ner till brottet typ, och sen vidare till flygstaden och köpte wok som vi cyklade hem och lagade :D goooott :D Blev cykling i tre timmar tillslut :D haha, cyklade massa söta små vägar :D Sen lagade vi som sagt mat, snackade skit och lite så :) gick ut vår vanliga lilla stund och satt på muren utanför och snackade. :)

Onsdag: Sov länge igen, så jäkla skönt. Nu kan man sova med balkongdörren öppen :D Ner till Malin, plugga en halvtimma. Seeeeen, åkte vi till Ljungby för att låna en bok :D haha. Sådär lagom långt :P Men vi beghlvde verkligen boken. Hem och landa i typ tre timmar och laga mat, sen vidare till Hylte där Malins mamma jobbar och hämtade badkläder där :) Sen tillbaka hem och då har jag diskat och sån skit :P

Imorgon är det skola länge och sen heeeeeem :) vet inte riktit vad jag känne,r hade likaväl kunnat stanna här känns det som. För det har varit så bra dagar här denhär gången såp känns nästan lite jobbigt att komma hem-hem.


Skickat ett läskigt mejl nu, hoppas på svar :(





Dagens citat av Malin - Du kan ta din bleka mage och dö själv.




Utan dig, ingenting <3

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela