Elin ٩(●̮̮̃•̃)۶

14/5-2010

Publicerad 2010-05-15 01:42:22 i Allmänt

Onsdag: Skola hela dagen, mattelektion på eftermiddagen som inte var obligatorisk, och ändå var Malin och jag kvar, deeeetni :) hehehe. Sen hem, packa, diska och åka till skogarna :)
Sen lämnade jag Malin och åkte direkt hem till Joacim :) vi kollade film och myste i soffan bara :)

Torsdag: Upp rätt tidigt och åkte och fixade med Joacims skyline, tog hem den och grejer. Alla hans kompisar var här med :P Sen åkte jag joacim adde och tom till jönköping för han skulle ha lite saker på biltema :P Sen hem och skulle fixa med bilen, men jag tröttnade och gick in och duschade och kollade tv :P Sen kom alla in och då kollade vi film. Sen sooova :) Idag hade jag och Malin haft körkort i två år förresten :) Grattis till oss, prövotiden slut :)

Fredag: Joacim jobbade tidigt och jag sov vidare :) Skönt som fan! Sen städade jag hans rum och på nedervåningen och disken och så :) Snäll som jag är :) Halv ett kom han hem igen :) Sen softade vi lite, sen vidare till hans kusin som fyllt 23 precis. Så satt där hela kvällen typ. Sen skulle Joacim en snabbis till Chappen, så nu sitter jag i hans hus och väntar på att han ska komma tillbaka :) hihi. Har precis pratat i telefon med Malin i två timmar med, men kändes som typ 10 minuter :P Undra hur vi alltid kan ha saker att snacka om :P haha.


Imorgon blir det Sigges och fest, naaaajs:D längtar lite nu faktiskt :D


Puss och godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela