Elin ٩(●̮̮̃•̃)۶

11/5-2010

Publicerad 2010-05-11 22:04:54 i Allmänt

Idag har det varit en lång dag. Det började med att Malin och jag åkte ut till Harplinge vid typ halv nio i morse, och var med klassen där med förskoleklassbarn. Rätt skoj ändå. Sen grillade vi och hade oss, sen kollade olika skolor och dagis typ. Kändes som det tog huuuur lång tid som helst, lite drygt. Sen hem och laga mat, sen snacka skit bara och nu har jag kollat Wild Kids, älskar dom :)

Såklart har jag huvudvärk, som fan. det dödar mig.

19 656, så många sprutor har jag tagit sen jag fick diabetes, ungefär. Inte konstigt att det gör ont som fan när jag sticker mig. Skit sjukdom, hade kunnat ge vad som helst för att få slippa den. Jag orkar inte. Jag vill vara som alla andra. Varför kan jag inte bara få vara det?

:(

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela