Elin ٩(●̮̮̃•̃)۶

10/5-2010

Publicerad 2010-05-10 19:36:59 i Allmänt

Nu har det gått några dagar till, och den dåliga uppdateringen beror på att vårt internet inte fungerar hemma för det första, och senhar jag knappt varit hemma alls :S

Torsdag: Vaknade och åkte med Malin till sjukhuset för hon skulle lämna blod. Sen åkte vi direkt hem till Småland igen. Lagade god mat hemma hos mig sen åkte Malin hem. Var hemma typ en eller två timmar, sen åkte vi på träning :) Jag var cp, kändes som jag skulle dö. Måste ta tag i mitt liv, helt seriöst. Vill kunna träna mer än typ en halvtimma innan jag håller på att dö. High är inte okej att ha som blodsocker längre, måste börja sköta mig, fast det är svårt. Helvete. Sen hem och duscha sen somnade jag typ.

Fredag: Upp tidigt och jobba :) Kulkul :) Sen hem och slappa lite, sjukt ont i huvudet, värsta på länge. Fast jag tog mina superpiller gjorde det så jävla ont. Hem till Joacim, vi åt och kollade film, självklart somnade jag i slutet av sista filmen. Joacim tog hand om mig och jag fick ligga i hans knä när han pillade mig i håret, sådär som hanär bäst på, min skrutt :)<3 Längesne det gjorde så ont, helt sjukt. Vill typ dö när det känns så. :(

Lördag: Vi sov länge, sen kollade vi film och bara myste :) Sen på kvällen duschade vi och fixade oss lite snygga, sen åkte vi till Jönköping där Joacim bjöd på mysig middag och bio :) Vi var på 8 glas och åt, så jävla fint var det :D och maten var sjukt god :) jag som itne brukar gilla sån mat annars :D Skit mysigt och fint vardet :D Sen kollade vi Terror på Elm Street. Skitbra film, lite skraj var jag :D Skönt :D Sen hem och soooova :D

Söndag: Sov länge då med, sen kollade vi film igen :D hehe, det får man :) Seeeeen åkte vi till hans kompis och kllade en bil, sen till Jem och fix och köpte grejer till hans garage. Sen åkte jag hem. Var hemma typ två timmar, hann med att städa nedervåningen, plocka in alla mina kläder, packa mina saker och gosa med clara. Även en snabbis hem till pappa. Sen åkte jag till Moa och Viktor och hälsade på, längesen nu, dom hade fått det så fint :) Sen hem till Joacim :) hehe. Kollade lite tv och tog hand om honom för han var lite sjuk. Sen sov vi.

Måndag: Skola idag, hela dagen, tro det eller ej men vi var kvar hela dagen :O Sen stan, i två omgångar :) haha, som alltid :P Nu vill mitt huvud döda mig, ska ner till Malinoch få mat :) Sen får hontycka lite synd om mig själv och jg ska ligga i hennes soffa :) hehe. Alltid bra att ha henne när man är sjuk :)


Köpte nytt draperi till min dörr idag med, blev riktigt braaaa :D

Puss!




Tack för att ni är bäst! <3


Kommentarer

Postat av: anny

Publicerad 2010-05-10 22:53:35

åh, vill inte att du ska ha så ont. när var det du hade tid? i juni? hoppas det lugnar ner sig lite.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela