Elin ٩(●̮̮̃•̃)۶

sjuk

Publicerad 2010-03-29 17:07:21 i Allmänt

jaha, en helg har gått förbi, den har varit sådär faktiskt.

Fredag: Som sagt så kom Elin till mig på kvällen, vi kollade läskig film och åkte en tur i flamman :) Sen käkade vi grönsaker och dipp,gooooott :) Huvudvärken gick över lite, men sen kom den tillbaka :(

Lördag: Vaknade tidigt av huvudvärk, börjar bli jäkligt irriterande nu. Åkte till Joacim för behövde lite kärlek :P Sen skulle han jobba lite, så då körde jag han till jobbet och åkte hem mellan. VAr hemma typ tre timmar innan jag hämtade honom igen. Huvudvärk som satan heeeela tiden. Hade massa olika förslag på hur kvällen skulle se ut, han var bakis och jag mådde skit, så slutade med att vi beställde mat från bambu och åkte till Ida och Jakob och myste och kollade film :) Åkte hem och kollade skräckis sen, Joacim var rädd :) Jag låg i hans knä så masserade han mitt huvud i flera timmar kändes det som, då blir det lite bättre. Sen sov vi :)

Huvudvärkstatus : 9/10

Söndag: Vaknade tidigt och kunde itne sova, så jävla ont i huvudet, och det börjatr bli tråkigt att höra på det nu, men så är det :P Satte mig vid tvn och väntade på att Joacim skulle vakna. Sen åkte vi till Anderstorp och köpte en tårta och åkte till hans jobb och åt den med två jobbarkmpisar, för att Joacim ska sluta där. Sen trodde jag att jag skulle dö, mamma ringde akuten och sa att jag skulle dit, men dom sa att dom ändå inte kan göra något åt det, måste gå vid vå¨rdcentral och sen remiss isf. Så jag låg i Joacims säng halva dagen med honom, och sen i hans famn i soffan när han klappade på mig och masserade mitt huvud. Världens bästa är han. <3 Vi gick även en runda för att se om de gick över men icke. Tillbaka snabbt till hans jobb och städade ur hans skåp, sen hem till Wipeout och sen film. Jag var typ död och ville nästan gråta för jag hade så ont, men det gjorde jag inte. Joacm var iaf söt som tog hand om mig.

Huvudvärkstatus: 10/10!!

Måndag: Joacim åkte till jobbet och jag sov vidare en stund, sen vid lunch kom han hemoch vi gosade lite och han klappade mig lite på huvudet :) hehe. Fortfarande ont, men inte riktigt som igår. Hem en snabbis och packa för att sedan åka till Halmstad med Malin. :) Nu ska hon laga mat till mig, för att jag är sjuk, sen ska jag ligga nere i hennes lägenhet och tycka synd om mig själv tror jag. Kolla nya Wallander med :)
Mamma ringde nyss, hon hade ringt vårdcentralen, första tiden de hade var 15 april, sen remiss efter det så kommer dröja över en månad innan jag får komma till sjukhuset, jag kommer hinna dö hundra gånger om, seriöst.


Huvudvärkstatus: 8/10





Världens bästa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela