Elin ٩(●̮̮̃•̃)۶

shopaholic?

Publicerad 2010-03-26 12:35:54 i Allmänt

Alltså, hur kan två dagar vara så extremt olika? Igår hade jag typ världens bästa dag, och idag kan nog räknas som en av de sämre i mitt liv, utan tvekan.

Igår: Jag mötte Malin klockan 11, och sen åkte vi vidare till Ullared :) Det gick rätt fort där inne, vi köpte lite skrot, inget utav värde typ :P eller jo, en locktång som jag velat ha länge :) och lite annat smått och gått. Köpte även skor utanför sen. Vi gick och käkade och sen skulle vi åka hem. Fan vad tråkigt tänkte vi, att åka hem redan, så vi kollade kartan på Ullaredskassen och kom fram till att Varberg och Falkenberg ligger rätt nära :) Smsade pappa och kollade vilket som var närmst och vilket som hade bäst shopping, fick svar att Falkenberg var lite närmre men att Varberg nog hade mer shopping. Sagt och gjort, vi drog till Varberg :) Supermysig väg dit måste jag säga :) Lite konstig stad för alla affärer var utspridda, men solen sken ju så vi överlevde :P Blev inte mtk shoppat dfär heller.

Seeeen stack vi till Falkenberg en sväng, och sen ville vi fortfarande inte åka hem, så då tänkte vi på världens bästa stad, Halmstad :) Så ja, vi åkte dit :) 20 över fem började vi gå i affärer, (stan stänger vid sex),  och jag bara : nu har jag knappt köpt något på hela dagen så nu kommer jag köpa massa här säkert, sagt och gjort :( Blev ett par jeans, en tröja, smink, örhängen, solglasögon, andra glasögon, skor. Ja... Så kan det gå.

Seeeen åkte vi hem. När jag hade varit hemma ungefär en timma kom Joacim hit, vi kollade film och myste :)

Huvudvärkstatus igår : 4/10

 
Idag
: För det första låg jag vaken typ tre timmar inatt efter att Joacim somnat, för kunde itne sova, fast att jag var trött. Somnade runt tre, sen vaknade jag klockan halv fem av att jag hade känning, jävla skit. Upp och käka, snabbt ner och lägga sig igen. Moas klocka ringde kvart över fem, då var jag fortfarande vaken. Hörde mamma gå upp vid sex, fortfarande vaken. Somnade till en skvätt, för att vakna halv åtta och sen låg jag och väntade på att Joacims klocka skulle ringa vid åtta. Han låg kvar till kvart i nio, sen åkte han och jag låg kvar till kvart över tio utan att sova. Helvete. Gick upp med huvudvärk som satan, tog panodil och gick sedan ut och gick en lång runda. Sen låg jag ute på trappan ett tag och försökte få huvudvärken att gå över men icke.
 
Natten slutade alltså med att jag sov 3-4.30 och 6.15-7.30. Bra där. Brukar ha svårt attb sova när det är ljust,men vid två inatt när jag förtfarande inte somnat gick jag upp och satte kuddar i mina fönster, så mitt rum är kolsvart, hur svårt kan det vara att sova då?

Ringde årecis mamma för att kolla när famljen kommer hem, hatar att vara ensam. Mamma svarar att hon och Clara ska till Ullared och kommer inte förän åtta ikväll, Moa ska till Viktor och kommer inte hem alls. Anton är hos pappa. Yeah, rolig dag...not. Inte konstigt att man blir deprimerad.

Blir klart lite gladare av att tänka på att jag ska hänga med Elin ikväll :) Första gången på hur länge som helst! Kanske hänger även Ida på, och då blir det ju ännu roligare :) Vi ska åka lilla flamman, för det har ju inte Elin gjort än, hon har inte ens sett min nya racerbil ;)

Vill somna och vakna av att klockan är sex, det hade varit underbart.


Huvudvärkstatus idag: 8.5/10


Kommentarer

Postat av: malin

Publicerad 2010-03-26 13:07:41

<3 ja älskar dig :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela