Elin ٩(●̮̮̃•̃)۶

Lugna dagar

Publicerad 2010-03-31 19:19:46 i Allmänt

Nu har det gått några dagar till, en snabb genomgång :)

Tisdag: Upp tidigt för att gå till skolan, Malin mådde skitdåligt, någon konstig kramp. Efter 45 minuter i skolan hade vi fått nog och åkte hem. Funderade vad vi skulle göra hela dagen och om vi skulle åka hem-hem. Mycket funderingar som slutade med att vi satt och snackade skit ett tag, sen gjorde vi bakad potatis, som blev misslyckad, sista g¨ngen i mitt liv jag äter den skiten, den blir alltid hård hur länge man än har den inne i ugnen! :S Sen fick jag extrem huvudvärk och Malin hade ont, så vi satte på en ljudbok på datan och drog ner alla persienner, så sov vi i typ tre timmar :) Sen gick vi en runda, åkte till affären och handlade lite, hem och så lagade jag mat till Malin när hon låg i soffan och var krasslig :) Sen kollade vi lite tv, och snackade halva kvällen :) Sen gick Malin hem och jag pratade med Joacim. Sen höll jag på att dö, ville seriöst lipa, hade gjort de om jag kunnat. Hade så sjukt ont. Försökte sova men låg vaken länge som fan.

Huvudvärkstatus: 7/10

Onsdag: Sov till elva!! Var skitmörkt i mitt rum så det var skönt som fan! Sen packade vi, diskade gjorde lite annat och åt middag, sen åkte vi hemåt. Körde hem Malin och sen hem till mig. Bytte om och gick ut och sprang :O Höll på att dö :P Sen duscha, äta och nu sitter jag på rummet. Ont i huvudet, som vanligt, men har varit mkt bättre idag. Funderar på om jag får träffa Joacim idag eller ej, det märker vi.

Huvudvärkstatus: 4/10 :)

Imorgon flyttar Moa och Viktor :) Då får jag hennes rum som en walk-in-closet :) Känns skitbra :D Kan behövas till alla mina kläder :) Som det ser ut nu har jag fem garderober och en byrå med kläöder, och då är alla mina sommarkläder inte medräknade, för dom ligger i ett förråd under vintern eftersom att de inte får plats :) Så ska bli skönt att försöka samla allt på samma ställe :) Om det går :) Även mina skor vill mamma att jag ska ta ner hit, just nu har jag ca 17 par skor uppe i garderoben i hallen, så ingen annan får plats med sina :P Ska samla alla mina här nere istället, borde bli uppåt ett 20 par minst. Och då har jag ändå rensat ut alla fula och gamla :) det är fint :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela