Elin ٩(●̮̮̃•̃)۶

Huvudvärk

Publicerad 2010-03-24 14:30:57 i Allmänt

Jaha, har huvudvärk som vanligt :( måste ta tag i mitt liv och åka till sjukhuset någon dag :(

Igår var det Halmstad en sväng, skolan i tre timmar, hem till lägenheten och kollade fiskarna, dom levde! , hämtade posten och lite. Sen romantisk middag som Malin bjöd på :) Sen direkt hem till Joacim, stannade till och köpte en blomma på vägen för hans mamma fyllde år :) Så släkten var där, så vi käkade och lite så, sen stack jag, joacim, casper och deras lilla kusin rasmus till joacims jobb och tvättade hans bil :P hehe. Sen hem och fika lite mer, och sen åkte typ hela släkten med och kollade bilen :) han var stolt :P
sen klippte carolina joacim, så nu blev han lite snyggare igen ;)
Sen sov vi.

Idag sov jag till elva. haha. Sen kom Joacim hem och åt lunch vid tolv, mys :) jag låg i hans soffa och var sjuk :P
Sen åkte jag hem igen, och Clara kom med bussen för hon m,ådde inte heller bra. Så jag har städat lite åt mamma för hon har Me&I-party ikväll.

Funderar på att poppa lite popcorn och kolla film med henne, jaaaao, det ska jag nog göra.


Längtar tills Sigges öppnar igen :) Bild från i somras när vi skulle till Sigges :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela