Elin ٩(●̮̮̃•̃)۶

e+j <3

Publicerad 2010-06-20 19:17:49 i Allmänt

 

Du är tillsammans med? – Joacim David Lennart Bagge


Hur gammal är han/hon? – Snart 21 :)


När fyller han/hon år? – 17 Juli 


Vart bor han/hon? - Bredaryd 


Har han/hon piercat sig någon gång? – Jao, i örat :) 


Har han/hon druckit någon gång?- Ja :P


Han han/hon rökt? – Mm ibland, det tycker vi inte om :P 


Vad har han/hon för färg på rummet? – Tre vita väggar och en röd.  


Vad skulle han/hon göra om han/hon vann en miljon? – Eh, köpa fler bilar säkert :P Åka utomlands med mig och köpa kläder till mig :D haha!

Har han/hon någon fobi? – Tanter :P Som jag älskar. Och han är lite rädd när man kollar skräckfilm :) 


Är han/hon beroende av något då? – Snus. :P 


Är han/hon envis? – Tja, är han kanske.. 


Vad gör han/hon på helgerna? – Myser med mig och är med sina kompisar. 

Beskriv honom/henne med två ord? – Perfekt och underbar!


Skulle han/hon bli en bra pappa/mamma? – Javars! 


Varför blev du tillsammans med honom/henne? – För att jag blev kär kanske? :P Kändes som att allting blev bra när han kom in i mitt liv.

Föll du för honom/henne direkt?
 – Nope :P Han fick kämpa ett tag J hahha.

Du älskar honom/henne? – Jao, klart <3

Du har slagit honom/henne? – Oja, vi slåss jämt :) Fast mest på skoj då… hehe.

Du har roligt med honom/henne? – Mmm :)


Du skulle kunna bo med honom/henne? – Ja verkligen. Det gör jag ju typ känns det som :P Är hos honom jämt :)


Du vet någonting om honom/henne? – Förhoppningsvis. Hehe

Du har gjort ett sugmärke på honom/henne?
 –Har jag nog :P

Säg ett ord du känner för honom/henne? - Kärlek 

 
Vad är det finaste han/hon sagt till dig? – Åh herregud,jag vet inte. Han säger bara fina saker till mig. 


Vad gillar du mest med hans/hennes utseende? – Jag gillar allting, men hans armar är starka, och det tycker jag om :) Plus att han har fina händer men det får man inte säga för då blir han arg. Hehe. Hans rumpa är söt ;) 

 
Får du fjärilar i magen när du ser honom/henne? – Mm, inte så mkt längre kanske :P  


Är du svartsjuk på andra tjejer/killar? – När han är med andra tjejer eller va? Det blir jag nog lite, om dom är snygga :P

Om er. 


Hur träffades ni första gången?
 – Hemma hos mig, han var och hälsade på Moa och Viktor :P Jag var livrädd och stängde in mig på mitt rum och gick inte ut på hela kvällen. Höll på att kissa ner mig och hungra ihjäl på samma gång :P 

 
Bor ni långt ifrån varandra? – 2 mil. 


När blev ni tillsammans? – 9/8-2009


Hur länge har ni då varit tillsammans? – Ja du, räkna själv. 10 månader och några dagar. 11 dagar för att vara exakt.

 
Kände ni varandra innan ni blev tillsammans? – Ja. Det tog lite mer än ett halvår från att vi träffades för första gången innan vi blev ihop. 


Vad för slags filmer ser ni på tillsammans? – Mest skräck, men annars lite allt möjligt.

 
Har ni sovit över hos varandra? – Har vi sovit ifrån varandra hade varit en mer lämplig fråga :P Sover över nästan jämt :)


Har ni bråkat någongång? – Ja, annars funkar de inte. 

 
Vem håller fjärrkontrollen? – Joacim :P 


Vad har ni gemensamt? – Ja du, bra fråga. Jag vet faktiskt inte. Vi gillar skäckfilmer, att fiska, mysa och.. jag vet inte, svår fråga :P


Har ni samma åsikter om saker? – Det beror på vad det är för saker. 


Planerar ni framtiden ihop? – Jao :) 

 
Hur länge har ni varit ifrån varandra som längst? – En vecka när jag var i Sälen med Malin. Det var lite jobbigt. 

 
Har ni sagt "jag älskar dig" i verkligheten till varandra? – Ja, verkligen :P 


Hur länge kommer ni vara tillsammans? – Det vet man aldrig, förhoppningsvis länge :P

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela