Elin ٩(●̮̮̃•̃)۶

9/6-2010

Publicerad 2010-06-09 11:56:39 i Allmänt

Ännu en dag, hoppas inte den blir lika seg som igår.

Igår vaknade jag hos Joacim, sen sov jag och så kom han hem på lunch :)sen åkte jag hem, för skulle med malin och hämta mathias bil. men de blev inte. Så jag låg typ hemma i sängen hela dagen, så sjuuuukt ont i huvudet. Kollade massa one three hill, längesen sist. Sen pratade jag med Joacim i telefon, han skulle kommit till mig, men hade ingen bil och ville inte köra cross när de regnade så mkt. Så blev att jag åkte till honom. Vi kollade tv, spelade fifa (jag vann med 3-0 :) ) sen ficm jag som vanligt ligga i hans knä när han masserade huvudet på mig, fan vad skönt det är när man har ont. Sen sov vi.

Idag var det upp tidigt för att åka hem och passa clara när mamma var på nån studiedag eller vad det var. Så vi sov vidare, sen upp och ge henne frukost så kom mamma och hämtade henne på vägen till jobbet. Så nu ligger jag i mammas säng med alla mina täcken och har precis ätit en bulle som ag och moa bakade, goooott :)
idag blir dt förhoppningsvis att vi hämtar bilen, annars blir denna dag lika seg som igår.

Idag har vi varit ihop i tio månader, shit vad fort tiden går :O helt sjukt.

Tack Joacim för att du orkar med mig, jag älskar dig mest av allt, du är det bästa för mig. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela