Elin ٩(●̮̮̃•̃)۶

7/6-2010

Publicerad 2010-06-07 17:15:32 i Allmänt

Idag sov jag länge, sen mat med skrutten, sen åkte jag på hemligt uppdrag. gick väl sådär, tror nog inte att det 'r någonting för mig. . . men man vet ju aldrig. Seeen direkt hem till moa :D först hämtade jag henne så vi handlade lite :) Sen hem till henne och bakade bullar och muffins :D Först bakade moa en sats med muffins, som flöt ut på hela plåten så det typ bara blev en enda stor :D hahah. Så då sa jag att jag kan bättre, så gjorde jag en sats som blev peeeeeeerfekt :) det ni :) Och runt 50 bullar blev det tillslut :) Så nu luktar de gott här :) Joacim ringde för en stund sen och ville att jag skulle komma dit sen, så åker nog dit direkt sen, onödigt att åka hem mellan känns de som.

imorgon blir det lite bus med malin :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela