Elin ٩(●̮̮̃•̃)۶

6/6-2010

Publicerad 2010-06-06 18:02:18 i Allmänt

Måndag: Skola en snabbis, sen eh... ingen aning tror jag. Jo just fan, efter skolan shoppade vi lite, och sen åkte vi vidare en bit och shoppade mer :) Blev två bikini bara trots allt, har ju inga pengar :P Sen körde Malin mig hem, och då hade poolen kommit upp :D Äntligen :D:D:D Så ringde Joacim och sa att han ville komma, och lovade att bada, så anton och jag väntade på honom. Sen fegade han ur den lilla klenisen, så Anton och jag fick bada själva, kallt som satan! höll på att dö :) Sen kollade vi skräckis hela familjen och åt popcorn :) 

Tisdag: Gick upp tidigt och körde Joacim till jobbet, sen hem till honomoch sov vidare :P Han var hemma vid lunchen, sen vet i sjutton vad jag gjorde, har faktiskt ingen aning. Jo förresten, var no hemma hos malin och fiskade en sväng :) På kvällen åkte jag iallafall till honom igen och vi fiskade :) Han fick en liten fisk och jag ingen :(

Onsdag: Sov väl antagligen och väntade på att joacim skulle ha lunchrast :) Sen hem och fylla i mer vatten i poolen, sen tvättade jag min bl hemma hos pappa, När jag kommer hem igen har massa vatten åkt ut, poolfan har klart ett hål så vattnet försvinner. PLUS att den är sönder så luften åker ur. Får panik, när vi äntligen fått upp skiten. Mamma hade typ inga pengar, så fick fjäska för pappa :) hihihi. Sov hos joacim.

Torsdag: Mötte upp malin, saga och melker och så åkte vi och köpte ny pool :D hihhii! Sen hem och sätta upp den medan barnen lekte i den gamla,och med lite andra saker. Sen fyllde vi över vattnet med hjälp av slangar och sen hinkade vi massa med :) gick skitbra :D Så hade vi picknick  trädgården och melle sjöng :D hahah! så söt :) Sen körde jag dom till malins bil,och sen direkt till joacim. eller nej, hälsade på moa ovh vicke en stund först :) vi fiskade igen, fick inget :(

Fredag: Sov, joacim kom hem. Jag åkte hem. VAr hemma en stund för att sen tigga in mig på mat hos moa och vicke. tråkig att äta själv :P sen hade dom inflyttningsfest så det var massa folk där. Var kvar till typ ett. sen hem och sova. första gåmngen på vääldigt länge sov jag själv i min säng, kändes lite konstigt. 

Lördag: Var ute och gick med Moa, när jag kom hem säger mamma att jag inte får åka nånstans för joacim har ringt och ä på väg. Så kom han och vi körde anton till orkestern, och handöade lite poolsaker på vägen. Sen åkte vi en sväng på Joacims cross :) Sen hade jag beslutsåpngest över kvällen. Slutade iallafall med att jag åkte till Malin på grillfest :D I hamnen :) det var skitmysigt :) vi grillade, spelade kubb (jag var asbra!), badade lite halvt, spelade fotboll, och snackade skit :D Det var hur kul som helst :D Sen fick vi för oss att åka till sigges, så det blev det. Vi åkte cool bil dit, utan tak och med en sån soffa där bak :D så vi skrek och sjöng och hade det jävligt kul :D haha. Det var jag malin jimmy jonas och han som körde :) robin tror jag han hette. Så åkte dom andra i en annan bil :) Väl på sigges, vad ska jag säga? Kommer knappt ihåg någonting, blev lite mkt kanske. Sen iallafall sova hemma hos malin :)

Söndag: Var ute och gick med malin på morgonen, ner och bada fötterna :) sen åkte jag hem och duschade. NU har jag varit i gislaved och kollat balen. kallt och långtråkigt :P hehe. Ont i huvudet idag, det förtjänar jag nog. Ska snart hem till joacim och grilla visst. blir nog bra.

Imorgon blir detjobbigt, vill inte...

och nej, jag vet fortfarasnde inte vad jag känner och hur jag ska göra :(

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela