Elin ٩(●̮̮̃•̃)۶

20/6-2010

Publicerad 2010-06-20 23:37:14 i Allmänt

En bra och lugn helg har de varit, de behövs ibland det med :)

Torsdag: Efter att mamma och jag käkat så var vi ute och gick en lång runda, sen kollade vi lite tv. Sen ringde Joacim, så blev att jag åkte till honom :) Pratade länge på kvällen och bestämde att han skulle ringa läkaren dage efter, för att kolla vf de inte hört av sig.

Fredag: Jobb 11-17. Det gick fint. :) Joacim ringde när han pratat med läkaren, dom hittade inget på röntgen.. Vet inte om jag ska vara glad eller inte. Blir ju bara värre coh det gör så jävla ont, så hade nästan varit skönt om dom hittat något. bara det inte var värsta farliga saken då såklart. Iallfall, hem och äta med mamma, sen vidare till Joacim och hans kompisar. Sen var vi på streetrace och lite så, mat och sen sova hos joacim. Det var mysigt.

Lördag: Vaknade av att de åskade som fan! Men mysigt att vakna av regn och så :) Vi kollade film och sen på bröllopet. Det var typ de vi gjorde hela dagen :P Sen duschade vi och kollade ännu mer och sen sov :P

Söndag: Sov länge, mys. Sen gick joacim upp och gjorde pannkakor :D goooott. Sov vi åt ute på altanen :) Ont i huvudet som fan, som alltid. Hela jävla helgen. Hur länge ska jag orka? Åkte iallafall hem sen efter en stund, så har varit hos moa och gett henne paket, för hade inte fixat de förra gången vi var där. Sen har jag lekt och busat med Clara som kommit hem efter en vecka på läger. Vi satt och gapskrattade vid tv innan jag hon och mamma. ahahha. :) Nu har jag kollat på en film och pratat med min joacim. Det blir en natt ifrån varandra, jag ska jobba imorgon och han har ingen bil. Så blir det ibland, det är lite jobbigt.


7-16.30 imorgon, hur fan ska det gå med huvudet? 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela