Elin ٩(●̮̮̃•̃)۶

17/6-2010

Publicerad 2010-06-17 19:00:06 i Allmänt

Återigen har det gått några dagar, och det har dessutom varit väldigt bra dagar :)


Söndag: Ja, vi var ju som sagt och firade Moa på morgonen. Med pappa, yvonne, farmor, clara, moa och vicke. Jag och Joacim alltså :) Vi åt tårta och sånt :) Sen hem och då sov vi en sväng, sen var vi ute och fixade med alla hans bilar och städade upp lite av hans skrot :) haha. Sen åkte vi till Moa och Vicke igen, för då skulle hon bli firad med mamma och anton och clara. Så vi köpte familjepizza och hade det bara mysigt allihopa :D Underbart :)
Sen sov jag hemma hos joacim.

Måndag: Eh...Sov väl länge antagligen, sen äta mat med j. Sen skulle jag kolla claras match, men så ringde joacim, och så skulle vi åka och fiska med hans kompisar. så det blev det. Inga fiskar alls :( surt. Sen sov vi :)

Tisdag: Upp tidigt och åka till Ullared med mamma och Anton :) Trevligt. Blev lite shoppat trots allt, bland annat tre klänningar och en annan konstig grej :P Blev iallafall en mysig dag. På väg hem ringer Elin och frågar om jag vill komma till henne och hälsa på. KLART JAG VILL! Så jag ringer Becka så vi två åker till Skillingaryd :) Vi snackade skit, var och kollade Elins jobb, handlade mat som vi lagade, kollade film och hade det bara jävligt bra helt enkelt :D Jag var varm så slängde av mig mina byxor så gick runt hemma hos elin i abara trosor och linne. så dom mobbade mig lite, men det är lugnt :) Åkte väl hem runt nio på kvällen :)

Onsdag: Sov länge, sen ringde Malin och frågade om vi kunde träffas, KLAAART :) så hon kom hit och hade med sig wok som vi lagade som vi älskar :) Sen var vi iväg på lite bus, sen bad i poolen,  och sen åt vi vattenmelon och kollade wallander :) hihi. Underbar dag :) Sen ringde Joacim, så då åkte jag hem till han. Men klart startar inte bilen när jag ska åka. Så blev lite stressigt där. MEn tur att man har pappa så nära :) Så han kom och lagade den med min farbrors hjälp lite med :) Vi kollade lite tv, och sen sov vi.

Torsdag: Upp tidigt och iväg och jobba på fritids :D Kuuuul :D Lång dag, 7-16. När man inte är van vid att göra så mkt på dagarna :P haha. Men det gick ju det med såklart :) Sen när jag kom hem badade mamma och jag i poolen och snackade skit :) haha. OCh nu håller hon på att göra pizza :) Kan knappt bli bättre :) Eller jo, har haft sjuk huvudvärk idag, hela dagen och det vägrar ge med sig.

VAD FAN HÖR INTE LÄKAREN AV SIG FÖR?! Två veckor sen jag skulle fått svar nu ju :(




Men men, annars är det bra :) Underbara dagar med mina bästa :D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela